Yeeii!straks i mål!
Jaaaa! Har ikke sjekka den siste oppdateringen enda da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yeeii!straks i mål!
Der har du 1.974 innleggJaaaa! Har ikke sjekka den siste oppdateringen enda da.
Ferie er ferieda skal man jo kose seg!
Jeg kulern inne. Gubben Styrer for harde livet. Rart hvordan alt liksom må skinne når det kommer besøk?? Gubben har rydda hele gårdsplassen, børsta bikkjer, gått med ryddesag, fjerna badebasseng, klipt gresset i rundkjøringa. Han til og med vurderte å begynne å luke bedene mine, for det har blitt litt dårlig med det med en liten en...Da har jeg en liten pause i pakkingen.
Hva driver dere med?
Det er jo egentlig hyggeligere. I alle fall om man gleder seg til å dra.Jeg pakker inn i bilen jeg.
Det er så kjedelig når det skjer! Og det skjer ALT for ofte... Har en tendens til å legge hårnåler i lommen i løpet av dagen, og glemmer alltid å ta dem ut før jeg vasker klær.Det er kjekt å ha mannen hjemme noen dager. Han fikser så mye rart. Skrur opp ting, monterer, organiserer, fikser og rydder. Kaster og ordner.
Jeg rusler imellom og vanner blomster, knytter opp tomatplanter, vasker klær til den store gullmedaljen og bretter det som er tørt. Rydder plass i kommoden og denslags plask. Samt sier "vennen? Vaskemaskina sier f 18..." f 18 på bosch vaskemaskin betyr at den ikke pumper ut, fordi noe sitter fast så den må tømmes manuelt og hinderet fjernes. Denne gang en hårspenne og en god del hår og lo som satt fast i denne...
Selve det rommet som skal bli guttungens rom tror jeg ikke han reelt har begynt på, men boden der fryseren står kan nå faktisk romme noe av det vi etterhvert tar ut fra det rommet.
Det er fint å ha ferie sammen, hjemme, alene.
Det var med motiv av Anna fra frost, så jeg har en mistenkt om hvilken lomme det har kommet fra...Det er så kjedelig når det skjer! Og det skjer ALT for ofte... Har en tendens til å legge hårnåler i lommen i løpet av dagen, og glemmer alltid å ta dem ut før jeg vasker klær.![]()
Haha, da så.Det var med motiv av Anna fra frost, så jeg har en mistenkt om hvilken lomme det har kommet fra...
Nå skal det sovest! Opplading.com
Snakkes senere![]()
Hmm lurer på om jeg skal gå ut å spise middag mens det ennå er jeg... ikke at jeg er så sulten med det var noe sjokoladegreier til dessert og det så godt utmen spørs om lillebror er like fornøyd om jeg flytter på han da
![]()
Jeg hadde glatt tatt meg de sjokoladegreiene.![]()
Det klarer du nok280 innlegg til så når jeg 4000![]()
Håper dere får en fin dagGod morgen!
Akkurat stått opp ;-)
Ungene har vært oppe en times tid, iallefall frøkna![]()
Idag blir det kategattsenteret tror jeg.
God ettermiddagGod formiddag alle. Håper det står bra til med alle i dag
Her nyter jeg synet av en sovende, "nyspist" baby og biter neglene hennes![]()
Nå skal det sovest! Opplading.com
Snakkes senere![]()