Skravletråd Juli.

Foreløpig ligner de ikke veldig trur jeg, de har de samme fargene da :P men blir spennende å se hvor like de blir :) frøkna er vist som snytt ut av nesa på meg som lita og er kjempe lik datteren til fetteren min. Så hu har veldig mye av mine trekk. Så blir spennende å se hvem han her blir lik :)

Har du snoket meg opp på face?? Hmm er det slik med tollere at de bruker slike skittende triks for å finne snusk nå til dags Haha :P Men har du finni meg der og ikke lagt igjen et eneste ord i innboksen så jeg kunne se deg asså?? Det er dårlig det Hehe takk hun jammen en søt frøken :D
Hihi....må ikke glemme at jeg jobber med etterretning;)
Ville jo ikke avsløre at jeg snoket på deg!:P ble veldig fascinert over hvor vakker jenta di er!❤️
Blir spennende å se hvem han ligner når han vokser seg til:)

Tror det må males eller tapetseres. Ellers er det vel greit, bare få ut noe møbler og inn noen andre og skaffe noen og litt sånn. Når det blir vites ikke, det kommer til å ta tid å tømme det, vi har jo så mye annet å gjøre denne uken også, og deretter begynner mannen å jobbe døgnet rundt igjen. Han begynner på kveldene allerde denne uka
Har dere noen sted dere kan flytte tingene til da?:) bod, kott?

Min likte ingen. Mannen sin likte alle.
Han har ikke brukt noen oppskrifter selvsagt, og vet ikke hva han hadde oppi i hvilke forhold.

Gjett hvem som får ansvar for å lage tomatsuppe heretter ;-)

Hehe, her må mannen stå for pannekakene... :P Burde være enkelt, men min røre blir bare tynn og pannekakene stygge. :P

Back
Topp