Hehe...ja det er det besteHehe, blir jo spennende å se da
Han bøøør se ut som seg selv!!![]()
Men burde ha et reservenavn i tilfelle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...ja det er det besteHehe, blir jo spennende å se da
Han bøøør se ut som seg selv!!![]()
Det var da voldsomt....Ja, er det![]()
![]()
Ligner han på storesøster da hun var baby?
Vet de ikke har samme far, men de ligner kanskje deg?
Storesøster er forøvrig nyyydelig!fant deg på FB!
![]()
Vet det.Skal være sånn!full av energi!
Ja da har dere litt av en jobb foran dereJepp.
Det er stappfullt nå. Flyttekasser, barnevogner, babybadekar, bilder vi ikke har plass til (stue med skråtak har ikke plass til så mye på veggene) og fravokst barnetøy...
Mye jobb før vi kan begynne på prosessen "flytte senga som er bygd på rommet og ikke kan tas ut uten å demonteres og delvis er limt noen steder"
Hehe...jeg lo ikke for å si det sånnHaha nå fikk jeg meg en god latter og det gjorde vondt![]()
Joda, men de er stygge!!!Syns de er utrolig stilige der det flyr rundt og jakter på insekter.
De skifter flyretning på en 5-øring
Hehe...jeg lo ikke for å si det sånn![]()
Tror det må males eller tapetseres. Ellers er det vel greit, bare få ut noe møbler og inn noen andre og skaffe noen og litt sånn. Når det blir vites ikke, det kommer til å ta tid å tømme det, vi har jo så mye annet å gjøre denne uken også, og deretter begynner mannen å jobbe døgnet rundt igjen. Han begynner på kveldene allerde denne ukaJa da har dere litt av en jobb foran dere
Men skal dere gjøre noe der når det er tømt eller er det innflyttningsklart?
Så deilig daLitt ble det jo.
Hjemmelaget tomatsuppe.Min beste så langt, ifølge mannen.
![]()
Han fyller 17.Når i desember, frøkna min blir 4 i desember
Hehe...ja det er det beste
Men burde ha et reservenavn i tilfelle![]()
Så bra, da ble han nok fornøydHar gjort det nå
Min likte ingen. Mannen sin likte alle.Litt ble det jo.
Hjemmelaget tomatsuppe.Min beste så langt, ifølge mannen.
![]()
Tror ikke det er noen som reagerer på det når det kun skjer en gangBare vær forsiktig med det...
Det kommer litt an på hvilken rase flaggermus det er det, men jeg har ingen planer om å se dem på nært hold, bare på avstand når de jakterJoda, men de er stygge!!!![]()
Så kjedelig når legging blir en kampLillesøster er et lite mareritt å legge i dag igjen. Hun ble sånn i ferien, dessverre. Håper det går over snart.
Jeg skal avsted og vanne god min bror, og kjøpe brannvarslerbatteri på vei hjem. Lurer på om jeg bare skal dra, eller om mannen kan trenge avveksling om litt. Får høre med ham.
Dagen etter frøkna detHan fyller 17.![]()