Skravletråd Juli.

Lillesøster er et lite mareritt å legge i dag igjen. Hun ble sånn i ferien, dessverre. Håper det går over snart.

Jeg skal avsted og vanne god min bror, og kjøpe brannvarslerbatteri på vei hjem. Lurer på om jeg bare skal dra, eller om mannen kan trenge avveksling om litt. Får høre med ham.

Ligner han på storesøster da hun var baby?:)
Vet de ikke har samme far, men de ligner kanskje deg?;)
Storesøster er forøvrig nyyydelig!:D fant deg på FB!;)

Foreløpig ligner de ikke veldig trur jeg, de har de samme fargene da :P men blir spennende å se hvor like de blir :) frøkna er vist som snytt ut av nesa på meg som lita og er kjempe lik datteren til fetteren min. Så hu har veldig mye av mine trekk. Så blir spennende å se hvem han her blir lik :)

Har du snoket meg opp på face?? Hmm er det slik med tollere at de bruker slike skittende triks for å finne snusk nå til dags Haha :P Men har du finni meg der og ikke lagt igjen et eneste ord i innboksen så jeg kunne se deg asså?? Det er dårlig det Hehe takk hun jammen en søt frøken :D

Jepp.

Det er stappfullt nå. Flyttekasser, barnevogner, babybadekar, bilder vi ikke har plass til (stue med skråtak har ikke plass til så mye på veggene) og fravokst barnetøy...

Mye jobb før vi kan begynne på prosessen "flytte senga som er bygd på rommet og ikke kan tas ut uten å demonteres og delvis er limt noen steder"
Ja da har dere litt av en jobb foran dere:P
Men skal dere gjøre noe der når det er tømt eller er det innflyttningsklart?

Ja da har dere litt av en jobb foran dere:P
Men skal dere gjøre noe der når det er tømt eller er det innflyttningsklart?
Tror det må males eller tapetseres. Ellers er det vel greit, bare få ut noe møbler og inn noen andre og skaffe noen og litt sånn. Når det blir vites ikke, det kommer til å ta tid å tømme det, vi har jo så mye annet å gjøre denne uken også, og deretter begynner mannen å jobbe døgnet rundt igjen. Han begynner på kveldene allerde denne uka

Litt ble det jo. ;)
Hjemmelaget tomatsuppe. :) Min beste så langt, ifølge mannen. :P
Min likte ingen. Mannen sin likte alle.
Han har ikke brukt noen oppskrifter selvsagt, og vet ikke hva han hadde oppi i hvilke forhold.

Gjett hvem som får ansvar for å lage tomatsuppe heretter ;-)

Lillesøster er et lite mareritt å legge i dag igjen. Hun ble sånn i ferien, dessverre. Håper det går over snart.

Jeg skal avsted og vanne god min bror, og kjøpe brannvarslerbatteri på vei hjem. Lurer på om jeg bare skal dra, eller om mannen kan trenge avveksling om litt. Får høre med ham.
Så kjedelig når legging blir en kamp:(

Back
Topp