48 t tror jegMakan, hvor mange timer i døgnet har du?
Flinka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
48 t tror jegMakan, hvor mange timer i døgnet har du?
Flinka!
Godt å høre det ikke bare er oss som havnet i den situasjonen..Mine to første så ut som det de skulle hete, minstemann var helt feil og måtte bytte navn![]()
Joda privatflyIkke fra Sandefjord...![]()
Men stakkars mannen daOps, der hadde jeg klart å drikke opp al teen mannen hadde laget til OSS...
Kanskje jeg skal gå ut og lage mer
Mannen har en ren, tom kopp
Så flink du har hvert da! Du kan godt komme hit en tur når jeg har bursdag![]()
Her sitter/ligger vi i senga på barsel, jeg med mobilen og lillebror på mage/bryst og sover søttstille og rolig her egentlig
![]()
Strålende innsatsHva ble det til?![]()
Spennende å planlegge barneromVi bør vel se på det rommet som skal bli barnerom og legge en slagplan. Ettet ser jeg har vannet blomster hos min bror.
Nå har vi besøkt mine foreldre, siden ungene synes det var for lenge siden de hadde sett dem. Så første pri er å legge dem
Happy jente daHer har hun bare vært en durasell kanin i hele dag og ekstremt glad i lille U og litt for vill i nærheten av han.
Bare å slappe av og nyte baby
*misunnelig*
Veldig...Happy jente da![]()
Bare synd de blir store så fortJa det er ganske greit kjenner jegOg hvertfall når man har noe så vakkert å se på❤
Hadde mye å gjøre så da må man være effektiv
Han er oppe med eldsten nå, og ny kanne står klar på bordet..Men stakkars mannen da
Jeg kommerKos dere masse
Overrasket selv også
Farmor har vært her og trillet mini og eldste har hjulpet til, så det gikk veldig greit![]()
Flaggermus kan jeg fint unnvære altsåHadde mye av dem der vi bodde før, utrolig elegante.
Savner det og flaggermuser, de er stilige.
Mine to første så ut som det de skulle hete, minstemann var helt feil og måtte bytte navn![]()
Ja det er detEr utrolig koselig, og ikke minst, lærerikt for barna
Herlig alder5 år
Så for 5 år siden satt jeg og gubben nå og åt crispy duck take away på date på sykehuset![]()