Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da tilhører du uke 35 kjære degIkm mandag 24 foreløpigpp 6
Det kan jeg gjøreHar regnet litt på hcg halvering og funnet ut at jeg sannsynligvis kan forvente mens en gang mellom 17. Og 23 august!
Hadde tenkt å si 17, men har lyst å stå på 19 siden jeg lenge har hatt ganske lik syklus som deg, hope. Setter du meg på 19?
Pp1 etter MA
Oi! Det ante jeg ikke? Her har også samboer blitt syk nå (uten feber. Sommerforkjølelse). Betyr det at denne PP er kjørt da?Tr er over for denne gangmannen er syk med feber så de neste 3 pp'ene så vil det bli vanskeligere å få der til å klaffe
![]()
Hvorfor lå absolutt feber og sykdom gjøre så sperm produksjonen og kvaliteten går ned så lenge??? Det er noe skikkelig gørr altså :/
Nei altså det er mer feber I en uke eller lenger som er avgjørende. En forkjølelse er ikke så farlig.Oi! Det ante jeg ikke? Her har også samboer blitt syk nå (uten feber. Sommerforkjølelse). Betyr det at denne PP er kjørt da?![]()
Ja det er noe I dette med å teste etter el, men på en annen side så får man værtfall festet el til en dato daJeg kjenner jeg er litt usikker på om jeg vil teste etter el denne mnd. Ser for meg det blir litt mer stress over "plikt sex" da.
Men fikk tips om å drikke grapefruktjuice av ei veninne, så det har jeg begynnt med. Smaker ikke godt :/
Jeg har drukket grapefrukt juice nå frem til fredagen (cd 12) men så har jeg ikke funnet på butikken igjen. Har solvipect i skapet... Burde jeg ta det ikveld (cd14) eller er det litt sent nå?Ja det er noe I dette med å teste etter el, men på en annen side så får man værtfall festet el til en dato damed mindre man har andre klare tegn på at EL er I anmarsj
Grapefrukt juice sammen med slimløsende hostesaft er en flott kombo![]()
Har du hatt el?Jeg har drukket grapefrukt juice nå frem til fredagen (cd 12) men så har jeg ikke funnet på butikken igjen. Har solvipect i skapet... Burde jeg ta det ikveld (cd14) eller er det litt sent nå?
Jeg tester ikke denne mnd. Mindre stress. Jeg får festet el til dato i ettertid fordi jeg temper![]()
Jeg har drukket grapefrukt juice nå frem til fredagen (cd 12) men så har jeg ikke funnet på butikken igjen. Har solvipect i skapet... Burde jeg ta det ikveld (cd14) eller er det litt sent nå?
Jeg tester ikke denne mnd. Mindre stress. Jeg får festet el til dato i ettertid fordi jeg temper![]()
Slimløsende hostesaftHva er solvipect?![]()
Har ikke peiling på noen ting jeg![]()