Skravletråd Juli.

Det kan du si til du blir grønn i tryne:P
Fremdeles ikke kult å bli 40!!
Du vil merker stoooor forskjell.
Du våkner morgenen du blir 40 med skrukkede hud og helt hvitt hår.
Bør vurdere å forhåndsbestille rullatorer :P

Jo det er kjipt fordi jeg føler tiden flyr fra meg:P

Vel på papiret står det at jeg er 28, men jeg skal love deg at jeg føler meg nok ofte mye eldre enn deg og at hele livet forsvinner fra meg ;) men jeg prøver å sette pris på de små tingene og alle gledene med å ha barn. Så får alderen og resten av livet bare være :P

Hahaha! Tror d tar lenger tid om ungen må knote med kart og kompass altså :p Bare rop "gå sydover!!!" du, så ordner d seg nok ;)

Hmm kanskje det funker bedre ;) Det funket hvertfall ikke når storesøster ropte "kom ut nå" Haha :P

Gratulerer så mye med en liten prinsesse!
Ekstra gøy du fikk jente siden jeg tippet det :D

Gikk raskt med deg som med meg sa fra 3-9cm :o ute ca 3t etter vannet ble tatt. Ikke så ulikt deg.

Gratulerer igjen!!
Takk for oppdatering<3 har ventet spent!

Gikk fort når jeg endelig fikk igang de ordentlige riene.
JM skulle bare sjekke meg, og hadde tenkt å tilby meg noe epidural siden jeg var sliten fra lite søvn det siste 1,5 døgnet, så hun ble litt overrasket:o haha

Vel på papiret står det at jeg er 28, men jeg skal love deg at jeg føler meg nok ofte mye eldre enn deg og at hele livet forsvinner fra meg ;) men jeg prøver å sette pris på de små tingene og alle gledene med å ha barn. Så får alderen og resten av livet bare være :P
Prøver jo på det her også:P
Men tenk å være 25 år igjen daaa...;)

Back
Topp