Kjekt å vite, da blir det enklereSå de hadde bøkene på Nille også faktisk!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt å vite, da blir det enklereSå de hadde bøkene på Nille også faktisk!![]()
Du vil merker stoooor forskjell.Det kan du si til du blir grønn i tryne
Fremdeles ikke kult å bli 40!!
Jo det er kjipt fordi jeg føler tiden flyr fra megSpiller det noen rolle hva slags tall det står? Har aldri brydd meg om slike ting jeg da, og har alltid hvert med folk som er eldre og yngre enn meg![]()
Han har vel ikke så mange valgmuligheterJeg gjør nok ikke det neibare han finner veien ut selv etterhvert så skal jeg vel være fornøyd
![]()
TullemusDu vil merker stoooor forskjell.
Du våkner morgenen du blir 40 med skrukkede hud og helt hvitt hår.
Bør vurdere å forhåndsbestille rullatorer![]()
Jo det er kjipt fordi jeg føler tiden flyr fra meg![]()
Men ikke smakt?
Han har vel ikke så mange valgmuligheter![]()
Tipper det går noen dager til jeg datrur nemlig ikke han har fått kart og kompass utdelt Haha
![]()
Kjekt å vite, da blir det enklere![]()
Hahaha! Tror d tar lenger tid om ungen må knote med kart og kompass altsåBare rop "gå sydover!!!" du, så ordner d seg nok
![]()
Gratulerer så mye med en liten prinsesse!
Ekstra gøy du fikk jente siden jeg tippet det
Gikk raskt med deg som med meg sa fra 3-9cmute ca 3t etter vannet ble tatt. Ikke så ulikt deg.
Gratulerer igjen!!
Takk for oppdatering<3 har ventet spent!
Er akkurat derfor jeg kan tulle med det..Tullemus
Du av alle burde skjønne hva jeg mener daaa![]()
Var et godt forsøk da. Men hun glemte å si hvilken vei...Hmm kanskje det funker bedreDet funket hvertfall ikke når storesøster ropte "kom ut nå" Haha
![]()
Ja vi skal sikkert ned flere ganger ;-)Får bruke noen dager her neste gang![]()
Var et godt forsøk da. Men hun glemte å si hvilken vei...
Altså, jeg syns jo det bare er helt fantastisk! Anbefales å smake påNei, s tror jeg ikke. Hvordan er de?
Min og. Sa oj og ble litt stresset.Gikk fort når jeg endelig fikk igang de ordentlige riene.
JM skulle bare sjekke meg, og hadde tenkt å tilby meg noe epidural siden jeg var sliten fra lite søvn det siste 1,5 døgnet, så hun ble litt overraskethaha
Prøver jo på det her ogsåVel på papiret står det at jeg er 28, men jeg skal love deg at jeg føler meg nok ofte mye eldre enn deg og at hele livet forsvinner fra megmen jeg prøver å sette pris på de små tingene og alle gledene med å ha barn. Så får alderen og resten av livet bare være
![]()
Huff...skremmende tankeTja kan jo hende han har bosatt seg der og nekter å komme ut da Haha![]()