Æsj, er du her enda???
Æsj, ja
Overtidskontroll imorgen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, er du her enda???
Du får spise når du har sjansenDet betyr at meg må passe på å spise det mens jeg er her, for nå blir det et år til neste gang. Men skal kose meg med baby i mellomtida, så det får gå bra![]()
Ok! Skulle ønske jeg kunne lage.Har det.
Familien til mannen min lager det til tider
Ja, jeg må gjøre detDu får spise når du har sjansen![]()
Hurra og gratulerer :-DGod kveld alle sammenJeg har blitt mamma i dag
Ballongen hadde liten effekt på meg gitt, så vannet ble tatt kl 11 i formiddag. Tok seg fortsatt ikke opp noe særlig så ble satt på drypp.
2 timer etter drypp hadde jeg brått gått fra 3 til 9 cm, og begynte å kjenne pressetrang. Under en time etter på ble lille frøkna vår fødtsuperlykkelig mamma og veldig sliten...
Hun kom til verden 23.07 kl 1440, 2870 g og 47 cm lang.
HællemåneGod kveld alle sammenJeg har blitt mamma i dag
Ballongen hadde liten effekt på meg gitt, så vannet ble tatt kl 11 i formiddag. Tok seg fortsatt ikke opp noe særlig så ble satt på drypp.
2 timer etter drypp hadde jeg brått gått fra 3 til 9 cm, og begynte å kjenne pressetrang. Under en time etter på ble lille frøkna vår fødtsuperlykkelig mamma og veldig sliten...
Skal se neste gang jeg er i byen![]()
Det kan du si til du blir grønn i tryneMan er ikke eldre enn man føler seg snuppa![]()
I morgen reiser vi ned til Larvik og hytta til svigerfar. Lørdag morgen tar vi båten fra Larvik til Danmark :-DHvor skal du?![]()
Håper de gjør noe da, greit å slippe å gå så mye mer over.Æsj, ja
Overtidskontroll imorgen...
Du lærer tydeligvis aldriNei ikke denne gangen heller, skulle tru jeg hadde lært etter første men den gang ei Haha![]()
Det fins sikkert oppskrifter på nett et eller annet stedOk! Skulle ønske jeg kunne lage.
Du tør ikke si noe annetEr fint her da![]()
Får bruke noen dager her neste gangJa var godt å være litt alene ;-)
Jo takk, selv om det blir en kort visitt ;-)
Håper de gjør noe da, greit å slippe å gå så mye mer over.
God kveld alle sammenJeg har blitt mamma i dag
Det kan du si til du blir grønn i tryne
Fremdeles ikke kult å bli 40!!
Jo det er faktisk det?!Æhh, det er da ingen alder ;-)
Du lærer tydeligvis aldri![]()