Du kan jo eventuelt bare pakke det ned sånn for sikkerhetsskyld..Og er det en ting jeg håper de har på barsel så er det makrell i tomat for det har jeg sinnsykt lyst på nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan jo eventuelt bare pakke det ned sånn for sikkerhetsskyld..Og er det en ting jeg håper de har på barsel så er det makrell i tomat for det har jeg sinnsykt lyst på nå![]()
Du kan jo eventuelt bare pakke det ned sånn for sikkerhetsskyld..
Det er kjempe gøyjeg har også den boka og har kosa meg mye med den
![]()
Så bra du likte den!
Gleder meg til å starte. Kjøpte Harry Potter og De vises sten på norsk og. Skal "utdanne" eldstedatteren![]()
Den må vi også til å kjøpe..Så bra du likte den!
Gleder meg til å starte. Kjøpte Harry Potter og De vises sten på norsk og. Skal "utdanne" eldstedatteren![]()
Det blir nok veldig braHvor gammel er hun?
Den må vi også til å kjøpe..
Kjøpte "Odd og frostkjempene" av Neil Gaiman til eldsten før i dag.
Den forfatteren må være en del av "utdannelsen"
Hun er 6 år. Begynner på skolen nå til høsten![]()
Uten suksess tydeligvisBeen there, done that![]()
![]()
Fysj daOg er det en ting jeg håper de har på barsel så er det makrell i tomat for det har jeg sinnsykt lyst på nå![]()
Hadde heller ikke hørt om den, men kjenner forfatteren veldig godtDen har jeg ikke hørt om! Takk for tipset! Du må minne meg på d senere.
HahaDet er veldig effektivt.
Vi tenkte vi skulle prøve det ut når jeg var gravid med førstemann og vannet gikk på vei til soverommet![]()
Hva er greia med dette her??
Fysj da![]()
Hva er greia med dette her??![]()
De pleier å ha egne kjøleskap de nybakte mødrene kan oppbevare egen mat i.Det kan jeg, må huske å kjøpe slike porsjonspakker slik at jeg slipper å ha en åpen boks stående på nattbordet og dufte Haha![]()
Jepp...Hahafør dere rakk å starte liksom
![]()
De pleier å ha egne kjøleskap de nybakte mødrene kan oppbevare egen mat i.
Kanskje en ide og ringe barsel dit du skal og spørre
Aldri hørt om. Men jeg har strengt tatt aldri lagt på barsel heller da, jeg lå på barselshotell og da var der grei buffet å forsyne seg av til måltidene.De pleier å ha egne kjøleskap de nybakte mødrene kan oppbevare egen mat i.
Kanskje en ide og ringe barsel dit du skal og spørre