Knerthen er jo her.Ja begge de to og ja!Ikke hørt noe fra noen av de? Knerthen så vel uansett at hun tok ferie fra mobilen og i noen uker vel..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Knerthen er jo her.Ja begge de to og ja!Ikke hørt noe fra noen av de? Knerthen så vel uansett at hun tok ferie fra mobilen og i noen uker vel..?
Anbefalte jeg deg ikke 24. For lenge sidenIkke her heller![]()
Skal på overtidskontroll på sykehusethåper vel på å ikke dra hjem igjen uten baby da
![]()
Helt klart bedre enn kresne barnDet er veldig bra
Fint at de er glade i mat
Hvor mye grøt er det P får?
Deilig med lat morgenHei hei damerher ble det en sein morgen da jeg ikke gadd å stå opp alle de gangene jeg våknet
så har jeg ryddet soverommet mitt og fått satt på en maskin med sengetøy. Nå jobber jeg med frokosten, en kopp te og radioen før jeg skal ta frøkna sitt rom
hva er planene hos dere da?
Ligger på Omre rett på nedsiden av husetHaha nei det kan ta sin tidmen når dere kommer dere avgårde blir det bra
blir det en av de lokale strendene på dere eller?
Ja begge de to og ja!Ikke hørt noe fra noen av de? Knerthen så vel uansett at hun tok ferie fra mobilen og i noen uker vel..?
Anbefalte jeg deg ikke 24. For lenge siden
Kanskje jeg får rett![]()
Deilig med lat morgen
Vi er på stranda, men det blåser litt...
Ligger på Omre rett på nedsiden av huset
Men blåser og kommer endel skyer![]()
Hihi...helt typisk besteforeldreOh, yes...han var jo uggen i magen i to dager etter han var på hyttetur i helgen![]()
Det bestemmer ikke duMen her skjer det ikke noe ennå![]()
De er her alle sammenJa begge de to og ja!Ikke hørt noe fra noen av de? Knerthen så vel uansett at hun tok ferie fra mobilen og i noen uker vel..?
Det bestemmer ikke du![]()
Så effektiv du er på morgenenFerdig med å henge opp to klesvasker, rydda etter sen frokost, sendt eldste til Felleskjøpet med gubben, trilla mini og håpet han skulle sove lenge, så jeg kunne nyte alene tid. Det gikk ikke han ville ikke sove lenger enn 20 min, men han leker på matta så jeg få sjekket bv hvertfall![]()
Æsj..,er sikkert ditt drittvær som kommer hitFår håpe dere har bedre Vær enn hva jeg har nå da for nå ser det ut til å bli dritt Vær når som helstikke at det plager meg da Haha
Takk for detDet er fint derdere får kose dere så lenge det varer da
![]()
Æsj..,er sikkert ditt drittvær som kommer hit![]()
Takk for detvi fryser!!