Skravletråd Juli.

Ferdig med å henge opp to klesvasker, rydda etter sen frokost, sendt eldste til Felleskjøpet med gubben, trilla mini og håpet han skulle sove lenge, så jeg kunne nyte alene tid. Det gikk ikke han ville ikke sove lenger enn 20 min, men han leker på matta så jeg få sjekket bv hvertfall ;)

Hei hei damer :) her ble det en sein morgen da jeg ikke gadd å stå opp alle de gangene jeg våknet :P så har jeg ryddet soverommet mitt og fått satt på en maskin med sengetøy. Nå jobber jeg med frokosten, en kopp te og radioen før jeg skal ta frøkna sitt rom :P hva er planene hos dere da?
Deilig med lat morgen:D
Vi er på stranda, men det blåser litt...

Ja begge de to og ja!:) Ikke hørt noe fra noen av de? Knerthen så vel uansett at hun tok ferie fra mobilen og i noen uker vel..?

Stemmer at jeg har hvert på ferie, kom hjem mandagskveld. Men nå som jeg er alene hjemme er mobilen mer i bruk igjen :P

Ferdig med å henge opp to klesvasker, rydda etter sen frokost, sendt eldste til Felleskjøpet med gubben, trilla mini og håpet han skulle sove lenge, så jeg kunne nyte alene tid. Det gikk ikke han ville ikke sove lenger enn 20 min, men han leker på matta så jeg få sjekket bv hvertfall ;)
Så effektiv du er på morgenen:D
Vi ligger på stranda og fryser:P

Æsj..,er sikkert ditt drittvær som kommer hit:eek:

Vel her blir det bare mørkere og mørkere ute så skal ikke se bort ifra at dere kan få litt dårlig vær dere og... men samtidig så er sjansen større for at dere går klar enn at jeg gjør det :P

Back
Topp