Skravletråd Juli.

Tror lille U er litt for glad i mat.
Når vi spiser middag får han litt mat, ikke mer enn smaksprøve mengder, ca 2 tsk. og han blir sur når det er tomt.
Når vi skulle til å spise frokost nå ble han så glad når vi satte han i stolen, og sinna når han skjønte han ikke kom til å få noe...

Sånn...da har jeg veia opp tørrfor til hunden i porsjonsposer! En pose til hver dag.. Greit å ha klart til når vi til slutt kommer oss inn på sykehuset.. Så kan ikke "farmor" overfore han igjen... Moahaha! :p

Ja, får prøve det og :p
Det ble jeg bedd om av jm under fødselen til lillesøster, da riene begynte å roe seg ned noe hun skulle ut. Det funka.

Det er samme hormon i den nesesprayen man får når man ammer og ikke før til utdrivning, som i ei sprøyte som gis som riestimulerende. Jeg fødte hjemme, sånn sprøyte har de ikke, men å stimulere brystvortene frigir samme hormon naturlig.

Da har det sikkert forandra seg der siden da;)
Det har forandra seg en del siden jeg var liten til vi begynte å dra dit for fire år siden med ungene. Og litt nytt hvert år er det jo gjerne.

Det ble jeg bedd om av jm under fødselen til lillesøster, da riene begynte å roe seg ned noe hun skulle ut. Det funka.

Det er samme hormon i den nesesprayen man får når man ammer og ikke før til utdrivning, som i ei sprøyte som gis som riestimulerende. Jeg fødte hjemme, sånn sprøyte har de ikke, men å stimulere brystvortene frigir samme hormon naturlig.

Da må det prøves, ja :o

Back
Topp