Hvordan vet du når du er ferdig med å få barn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Er ikke ferdig, nei! Gir meg ikke med bare en. ;) Og det føler jeg på hele meg! Likte svangerskapet og alt med det. Nyfødttiden... ah. <3 Gleder meg til vi skal prøve på nummer to, men blir nok ikke før om et par år. Skal først kose oss med vår førstefødte til hun blir litt selvstendig. Ser for meg å få en lillesøster eller bror når hun er rundt to år. :)

Ja, det er jeg! Litt trist å tenke på at jeg aldri vil være gravid igjen, for det var en fin tid med begge barna <3 MEN siden jeg hadde/har så vanskelig start, med skikkelig magevondt og problemer med amming så orker jeg ikke tanken på å gå gjennom det samme enda en gang...Takknemlig for to friske barn <3

Føler meg absolutt ikke ferdig, men må prøve å være realistisk da det ikke er sikkert jeg kan få flere. Skulle gjerne hatt to-tre til hvis jeg fikk velge, men alderen og fysiske utfordringer jobber mot meg. Så er veldig takknemlig for at vi i hvert fall har fått ett barn!

Å ha en liten en var mer slitsomt enn jeg trodde på forhånd, svangerskap og fødsel var helt ok. Føler meg ikke ferdig med 1. Tenker å prøve på neste om litt over et år. Da er mini litt større og mer selvstendig :)

Jeg vil gjerne ha en til, men siden mannen er fornøyd med tre blir det nok ikke flere. Er trist og leit. Men har tre fine gutter. Og kanskje kommer det en liten en om noen år.

Back
Topp