Hjelp! Stemmer dette?

Kan være to streker ja... Men var veldig vanskelig å se på bildet. Tok du testen på morgenurinen?
 
Jeg ser bare en jeg - men den kom kanskje ikke så godt frem på bildet som i virkeligheten..?
 
Åååå! I følge mine beregninger så om dette er tilfelle så er jeg 3+6 morgenurin ja! Ser det litt bedre i virkeligheten.. Kanskje jeg skal ta en ny nå? For streken blir vel bare sterkere fra nå av?
 
Åååå! I følge mine beregninger så om dette er tilfelle så er jeg 3+6 morgenurin ja! Ser det litt bedre i virkeligheten.. Kanskje jeg skal ta en ny nå? For streken blir vel bare sterkere fra nå av?
Du skal få sterkere tester ja :) når tok du denne da? Greit å vente med å teste igjen til i morgen tidlig...
 
Jeg tok den i dag tidlig! Okei, jeg tar en før jeg legger meg da! Wææææ jeg dør litt nå
Jeg fikk ikke ordentlig strek før 4+4. Var sånn forrige gang også... Kan egentlig ikke teste før etter mensen skulle kommet fordi testene er helt blanke før det da...
 
Umulig å si. Jeg har fått sånne streker uten å være gravid også. Blir spennende å se da :)
 
DImageUploadedByBV Forum1437466389.224117.jpg skal ut å kjøpe en Clair Blue test nå... Gurimalla! Tenk, det ser ut til at jeg får være med dere de neste månedene! :eek:
 
Jeg ser fremdeles ingenting :p men som sagt vanskelig å tyde bilder
 
Mye bedre med clear blue, så lurt å kjøpe det heller for å få tydligere resultat :)
 
Okei nååå er alt rart her.. Tok denne i natt ImageUploadedByBV Forum1437476667.465827.jpg

Denne med morgenurin i dag
ImageUploadedByBV Forum1437476717.922223.jpg

Kanskje det er jeg som er kokko men jeg ser streker :s

Kjøpte CB og tok med samme morgenurin og fikk dette resultatet ImageUploadedByBV Forum1437476750.155142.jpgImageUploadedByBV Forum1437476757.925565.jpg

Men så dukket denne opp ImageUploadedByBV Forum1437476776.868610.jpg

Hva skal jeg tro? :eek:
 
Back
Topp