Skravletråd Juli.

Hei og hopp.
Hatt en fin dag, jenter?

Vi drakk kaffi hos svigerfar sine svigerforeldre. Altså ikke mannens besteforeldre, men hans nye samboers foreldre. Ungene våre har overnattet hos svigerfar og de var altså dradd dit da vi skulle hente.

"mamma har baby i magen" informerer lillesøster.
"hva, har hun spist en baby?" spørr svigerfar på tull.

Neida, forklarer fireårigen. Pappa puttet tissen sin inn i babyhullet til mamma, også laget de en baby!

jahhh... Sånn var det, ja...
Ha ha fantastisk :)

Jeg tror reelt sett hun ikke har noen vilje.

I så fall hadde hun jo bare laget mat til vi kom, så hadde vi spist for en time siden.
Men behov for mat har hun egentlig ikke, så at vi ikke har spist noe særlig i dag plager bare meg, det.

Jeg går alltid ned i vekt på disse feriene, til tross for mye snop og kaffimat, rett og slett pga at jeg spiser 1-2 ganger mindre pr dag.
Man må jo spise.
Men om hun hadde alternativer og fikk beskjed om at det var opp til henne kunne hun jo bare hatt en loddtrekning for seg selv så var drt løst. Da hadde du sluppet å være sulten og;)

Blir spennende å se da om du følger sporet :D

Ja fikk inn noen i dagtidlig, og skal rekke en runde til i morgentidlig, så får det bare briste eller bære :)
Hadde jo vært litt ekstra gøy med gutt da siden det er så mange jenter. Hehe

Høres bra ut:D sender over litt babystøv til deg;)

Hadde jo vært litt ekstra gøy med gutt da siden det er så mange jenter. Hehe

Høres bra ut:D sender over litt babystøv til deg;)

Hihi jaa ! Her er det også bare jenter på mannens side, så jeg har tenkt jeg skal få en gutt ;)

Tusen takk ! Det kommer godt med :D

Mehh, hvorfor skal svigermor ha meg til å bestemme middagen? Når hun er hos oss bare lager jeg mat, ferdig med det. Her er der spørsmål på morgenen, og flere alternativer, og vi sier at alle er gode, lag noe mat. Så kommer vi "hjem" og maten er det ikke bestemt noe om, neida, her har hun bare enda er alternativ, så jeg må bestemme hva hun skal lage, og når jeg har sagt at kjøttboller og pasta og saus er bra, så "eller vil du heller ha ris?? "

Greit nok at de tar hensyn til hva vi liker, men alt med måte!!!
Jøss, det hørtes jo ubesluttsomt ut???

Hihi jaa ! Her er det også bare jenter på mannens side, så jeg har tenkt jeg skal få en gutt ;)

Tusen takk ! Det kommer godt med :D

Er jo ekstra stas når det er mange av det ene. Hihi
Men mest nysgjerrig på hvordan mini ser ut nå da:p

Skulle du på ferie til Halden? Syns jeg så noe om det?

Back
Topp