Hjeeeelp!!

Positiv treningsfrøken

Flørter med forumet
Marsboerne2017
Jeg testet svakt positivt på søndag morgen forrige uke, også svakt mandag morgen, dager etter hos helsesøster. Hun sa jeg var gravid. Bare for å sjekke kjøpte jeg en graviditetstest nå. Men den ble negativ!!!! Testet ikke på morgenurin, og har drukket en del appelsinjuice. Kan det være at jeg fremdeles er gravid, og at det bare har rent rett gjennom?? Er så bekymret nå... :(
 
Nå er ikke jeg noen ekspert... Men det kan være flere forklaringer. Du kan være så kort på vei at du produserer såpass lite hcg at det ikke vil vises på en test med mindre du tar testen om morgenen. Det kan også være noe feil med testen. Har du bilde?
 
Nå skal det sies at det tok 10 dager etter forventet menstruasjonsdag før testen ble positiv, og helsesøster sa det var helt normalt, og at jeg bare produserte lite hcg. At det ikke var noen galt av den grunn.
 
6416ea2e8440643fecfec50bb9ce3b20
der er bilde
 
Nå skal det sies at det tok 10 dager etter forventet menstruasjonsdag før testen ble positiv, og helsesøster sa det var helt normalt, og at jeg bare produserte lite hcg. At det ikke var noen galt av den grunn.
Da tror jeg du heller bør teste på nytt i morgen tidlig :)
 
Det kan jo være feil med testen. Jeg ville ha prøvd en ny. Håper testen viser feil :) du har ikke blødd?
 
Det kan nok gå begge veier. Første gang jeg var gravid fikk jeg negativ på rfsu til tross for at jeg var gravid. Men mistet dessverre dette tidlig, uten smerter og med svært lite blod. Men dette var altså veeeeldig tidlig, tre dager etter ikm. Hvor langt på vei er du?
 
Jeg har veldig negative erfaringer med rfsu, både forige svangerskap og dette! Negative eller tilnærmet negative tester når selv digital test viste positivt.
Men det er i starten da, du burde fått positivt. Men jeg ville kjøpt ett annet merke, clearblue er veldig til å stole på.
Prøv det først. Men desverre ville jeg ikke hatt for store forhåpninger.
 
Tusen takk for mange tilbakemeldinger! Er på landet nå, så har kun tilgang på rfsu. Men har allerede kjøpt en som ligger klart til i morgen tidlig. Håper på det beste selv om jeg er ganske overbevist om at jeg har mistet..

Om noen andre har opplevd dette, fortell gjerne hvordan det gikk! Er så bekymret. Om man bare kunne tatt ultralyd i dag, nå med det samme hadde det vært så mye lettere.
 
Jeg har mistet to ganger, begge gangene har det vært kombinasjon av negativ test, svakere test en forige og blødning, desverre :-(
Men ta ny test i morgen ;-)
 
Håper det går godt! Jeg mistet også, men da var alle (5!!) hjemmetestene positive men negativ hos legen. Kjøpte test etter jeg var hos legen igjen, som var positiv.. Begynte å blø 2 dager etterpå.. Ble gravid igjen kort tid etter og nå har jeg bare 4 uker igjen før hun kommer! Men kjenner igjen følelsen uvisshet, den er helt ubeskrivelig grusom!! :-(
 
Huff, så trist å høre! Håper spiren din klamrer seg fast nå. Og håper den fremdeles er her hos meg. Jeg er 6+2.
Siden du e meir enn 6 veke på vei so skulle du eigentlig fått ein strekk, har ik erfaring me rfsu men har hørt at mange er misfornøyde. Ta ein ny test i måro tidlig ;) Om du e gravid so kommer til å vise ein strekk ;) Og ein spontan abort kan være uten smerte men de kommer blødninger ( i tillegg me tanke på at du en 6 veke på vei )! Har du noke symptomer? Kryssa fingrane at de e noken feil me testen! Lykke til i måro! :)
 
Har hodeverk, små vondt i korsryggen, litt kvalm og veldig trøtt. Men tenker at alle disse kan også være noe jeg bare lurer meg til selv..
 
Back
Topp