Hjeeeelp!!

Jeg har lest flere ganger at rfsu trenger mye hcg for å bli positiv og at mange har slengt de ut av vinduet - men at andre typer tester har vist positivt svar :) Ønkser deg lykke til!
 
Ånei :-( :-( sender deg en klem.
 
Det var trist. Føler med deg! Man kan godt miste uten at det kommer ut noe, det har hendt med meg to ganger! Det som har vært der bare løser seg opp. Men da blir det godt å komme til legen å få sjekka. Krysser fingrene for deg
 
Ville fått henvisning til ul for å se om det er noe der inne fortsatt, evt en blodprøve for å måle hcg. Det er viktig å få sjekket om du har mistet og om det er igjen noe der inne. Klemmer til deg
 
Tusen takk for at dere er så støttende, hjelpsomme og snille! Jeg skal til helsestasjonen i morgen kl. Halv ett, må sannsynligvis ta enda en test der slik at hu ser at den er negativ. Og om den er det regner jeg med hun sender meg videre (tror ikke hun har utstyr til det selv) for å sjekke på ultralyd.. Har enda et lite håp om at spiren har holdt fast. Vet det er fryktelig dumt gjort ettersom det sannsynligvis ikke er sant, men klarer liksom ikke la være.
 
Back
Topp