Nope, hadde ikke detEllers hadde du jo aldri klart det![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope, hadde ikke detEllers hadde du jo aldri klart det![]()
![]()
Tydeligvis ikkr. Om jeg hadde sendt barnet mitt med noen andre på tur så hadde jeg ikke diktert hva de skulle gjøreSå kjedelig
Er vel ingen som har noe med det. Må dere da få bestemme selv![]()
Høres merkelig ut synes jeg ogsåTydeligvis ikkr. Om jeg hadde sendt barnet mitt med noen andre på tur så hadde jeg ikke diktert hva de skulle gjøre
Ja bør være innafor daJeg tenker bare gjøre det på hotellet vi bor, og det skal jeg høre om de kan vaske i flaskevann
Da er det vel innenfor?
Blir sur av sånt. Vi er på ferie for å kose oss.Høres merkelig ut synes jeg også![]()
Din ferie, ditt valgBare lei surmulende og negative folk.
Å ikke minst folk som skal diktere hva vi skal i ferie
Det tenker jeg ogsåJa bør være innafor da
Skulle tro det hvertfallDin ferie, ditt valg![]()
Det mener jeg også at ferie skal væreBlir sur av sånt. Vi er på ferie for å kose oss.
Mhm ikke sant.Det mener jeg også at ferie skal være
Folk bør ha nok med seg selv![]()
Du får overhøre demMhm ikke sant.
Jeg gjør der men ikke sistemannDu får overhøre dem![]()
Jeg fikk beskjed av legen å la være i Spania. Med mindre jeg kjøpte i butikken og vasket selv.Gravid i utlandet (Hellas)
Ville dere spist salat? Legen mente det skulle gå greit, men ser andre har fått nei fra legen sin :/
Da får du ha en god nattNå er det visst like før jeg sovner her jeg sitter.. Spørst om det må bli en tidlig kveld i kveld.
Det gjør du og det er jeg glad forHjelper deg en del på veg jeg også da![]()
![]()
Da får du ha en god natt når den tid kommerNå er det visst like før jeg sovner her jeg sitter.. Spørst om det må bli en tidlig kveld i kveld.
Hva får du om du klarer det?A87!!![]()
Jeg er faktisk helt sikker på du er detHaha...håper ikke det![]()