Kommer litt an på. Må vite den er godt vasket hvertfallGravid i utlandet (Hellas)
Ville dere spist salat? Legen mente det skulle gå greit, men ser andre har fått nei fra legen sin :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer litt an på. Må vite den er godt vasket hvertfallGravid i utlandet (Hellas)
Ville dere spist salat? Legen mente det skulle gå greit, men ser andre har fått nei fra legen sin :/
KnisHmm, dit den dro da ! Dårlig gjort å stjele fra oss solfattige![]()
Jeg tenker bare gjøre det på hotellet vi bor, og det skal jeg høre om de kan vaske i flaskevannKommer litt an på. Må vite den er godt vasket hvertfall
Bare lei surmulende og negative folk.Hva skjer? :/
Så kjedeligBare lei surmulende og negative folk.
Å ikke minst folk som skal diktere hva vi skal i ferie
Håper de sovner fintHåper ungene sovner greit..
Det er litt før de har gjort i sommer, men etter 2230 i går hos besten (og tante og onkel på deres egen alder) trenger de å sove, sure som de er
Hvorfor det?!Gaaah jeg blir sprø!!!!
Jeg hadde ikke gjort detGravid i utlandet (Hellas)
Veldig usikker selv også. Selv ikke på hotellet om du får dem til å vaske i flaskevann?Jeg hadde ikke gjort det![]()
Hvem er denne noen?Noen har utfordret henne til å klare 8.000 innlegg denne måneden
Stor respekt for deg og dine utfordringerSelvfølgelig gjør du ikke det![]()
![]()
You are crazy Woman!Jeppmå få over 8000 totalt
![]()
Ellers hadde du jo aldri klart detStor respekt for deg og dine utfordringer![]()
Jo da hadde jeg kanskje gjort detVeldig usikker selv også. Selv ikke på hotellet om du får dem til å vaske i flaskevann?
A87!!Hvem er denne noen?![]()
Ute på restaurant er uaktuelt her ogsåJo da hadde jeg kanskje gjort det
Men ikke ute på restaurant...
Haha...håper ikke detYou are crazy Woman!![]()