Hihi...like greit å bli fort ferdig med detDet går bra.han er så snill atte
kom som ett skudd da.. Gikk fra svangerskapets første kynnere til baby på under 24 timer.. Å aktiv fødsel i 4 timer. Jaja dårlig tid da
Hva heter han?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...like greit å bli fort ferdig med detDet går bra.han er så snill atte
kom som ett skudd da.. Gikk fra svangerskapets første kynnere til baby på under 24 timer.. Å aktiv fødsel i 4 timer. Jaja dårlig tid da
Dette er min og mannens siste kveld aleneOi, det hørtes godt ut! Vi skal ha fiskekaker vi![]()
Ja det er jo lurtTakk takk. Tenkte jeg fikk melde om jeg faktisk lever![]()
Ok, deilig å være i skogen og da!Takk. Nei, stranda blir det nok ikke. Blåser for mye. Men det blir nok en tur ut i skogen, tenker jeg.
Har dere dårlig værGreit å få kikket litt i byen også da.
Ja, det er kjempegodt, og en av vesla i huset sine desiderte favoritter, så da blir det detDette er min og mannens siste kveld aleneskal hente gutta i morgen..
Fiskekaker er godt da![]()
Etter mye om og men ble navnet Pétur Alexander.Hihi...like greit å bli fort ferdig med det
Hva heter han?
Moro at de små får ønskene sine oppfylt ogsåJa, det er kjempegodt, og en av vesla i huset sine desiderte favoritter, så da blir det det![]()
Ja, viktig at de får komme med ønsker ogsåMoro at de små får ønskene sine oppfylt også![]()
Så herlig navnEtter mye om og men ble navnet Pétur Alexander.
Hva som blir brukt er Usikkert ennå. Det går litt på kryss og tvers. Den islandske delen av familien sier bare Pétur.
Noen sier hele navnet. Andre bare Alexander
Her ønsker de bare pannekakerJa, viktig at de får komme med ønsker også![]()
Ohhh Mirell! !Nei altså. Skjer a?
Høres gøyere utWohoooSnuppa og jeg spiser lunsj
![]()
Hehe.. Nei, det forstår jeg daHer ønsker de bare pannekaker
Så de får ikke bestemme så ofte![]()
Ja, vi koser oss viHøres gøyere ut
Så herlig navnpasset kjempe fint med storesøster sitt også!
Bare bra Kengu minOhhh Mirell! !
Hvordan går det?
Ja, deilig å komme seg litt utOk, deilig å være i skogen og da!Huff, ja er ikke mye til sommer her oppe akkurat
Men vi skal kose oss uansett
![]()
å andre sier noe helt annetEtter mye om og men ble navnet Pétur Alexander.
Hva som blir brukt er Usikkert ennå. Det går litt på kryss og tvers. Den islandske delen av familien sier bare Pétur.
Noen sier hele navnet. Andre bare Alexander
Så grei ordningHer bestemmer vi forøvrig to middager i uken hver![]()