Nufletufsa
Forumet er livet
Det hørtes deilig ut! Vi skal snart nedover å handle litt til middagGjør meg klar for litt sol på verandaen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes deilig ut! Vi skal snart nedover å handle litt til middagGjør meg klar for litt sol på verandaen![]()
Ååh, det hørtes i grunn deilig utNyter stillheten. Lilleprinsen sover, Vesla ser på Jake og Sjørøverne i drømmeland. Å huset er tomt for familie![]()
Hallo snuppaNei altså. Skjer a?
Ferdig med handling jegDet hørtes deilig ut! Vi skal snart nedover å handle litt til middag![]()
Det går bra.Hallo snuppaalt bra med deg og babyboy??
Det er det når du har hatt huset fullt i ei ukeÅåh, det hørtes i grunn deilig ut![]()
Oi, det hørtes godt ut! Vi skal ha fiskekaker viFerdig med handling jegblir biff idag..
Ja,det forstår seg!Det er det når du har hatt huset fullt i ei uke
Der da.. Noe spennende som skjer?Ja,det forstår seg!![]()
Nei, lite. Driver å rydde hus og pakker siste rest før vi skal på tur. Begynner vel å pakke i bilen når mannen kommer hjem fra jobb. Der da?Der da.. Noe spennende som skjer?
Lite.. Slapper av. Skal vel en tur på campingen til besteforeldrene mine i helgen. Men ellers er det bare ro og fred som gjelder om dagenNei, lite. Driver å rydde hus og pakker siste rest før vi skal på tur. Begynner vel å pakke i bilen når mannen kommer hjem fra jobb. Der da?
Neimen heiNei altså. Skjer a?
Deilig det da!Lite.. Slapper av. Skal vel en tur på campingen til besteforeldrene mine i helgen. Men ellers er det bare ro og fred som gjelder om dagen
Hei syrran.Neimen hei![]()
AbsoluttDeilig det da!![]()
Velkommen tilbakeHei syrran.![]()
Det hørtes skikkelig idyllisk utAbsoluttdeilig å sitte på plattingen med utsikt mot Langesund og solnedgangen.
![]()
Takk takk. Tenkte jeg fikk melde om jeg faktisk leverVelkommen tilbakeså koselig å se deg her !
Det er det også.Det hørtes skikkelig idyllisk ut![]()
Det tviler jeg ikke påDet er det også.