Nei ikke denne heldigvisLang natt med vesla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke denne heldigvisLang natt med vesla?
Bra det daNei ikke denne heldigvis![]()
Kos deg på besøk, får tro mini har tenkt å være lydigDa bærer det avgårde på besøk... Har bestemt meg for at det ikke skal bli noe føding før ikveld. Håper mini er enig, ellers kan det fort bli litt stresshoho!
Da bærer det avgårde på besøk... Har bestemt meg for at det ikke skal bli noe føding før ikveld. Håper mini er enig, ellers kan det fort bli litt stresshoho!
Så bra!!Har det.
Vært i seng en 10-11 timer bare avbrutt av amming, og denne gang har jeg sovet ikke ligget våken i timesvis.
Får satse på at mini er enig.
Her skal jeg ut og møte min gamle bestemor, så håper mini venter til kvelden her og![]()
En dag fra eller til går nok fint, de kommer når de kommer.Selv om vi vil ha dem ut, så er det nok best ja![]()
En dag fra eller til går nok fint, de kommer når de kommer.
Så kos dere i dag begge to
Selv om vi vil ha dem ut, så er det nok best ja![]()
Om det skulle skje noe mens jeg er på tur så er det rett ved sykehuset da, så ikke noe kriseEn dag fra eller til går nok fint, de kommer når de kommer.
Så kos dere i dag begge to
I så fall går det jo helt fint uansett, jaOm det skulle skje noe mens jeg er på tur så er det rett ved sykehuset da, så ikke noe krisehihi
Hihi...et desperat forsøk på å gjøre oss fornøyd![]()
Tid til bv etter fødsel er ikke bare lett å få tilHvordan ligger du an nå da?
Familien må jo selvfølgelig komme først. Her skal det skravles på før jeg setter igang med fødsel, fpr da vet jeg jo ikke hvordan det blirhehe
Nei, da er det nok av annet å finne påTid til bv etter fødsel er ikke bare lett å få til![]()
Skal dere på tur eller være hjemme?Ja det blir nok det![]()
Hurra, så deiligHar det.
Vært i seng en 10-11 timer bare avbrutt av amming, og denne gang har jeg sovet ikke ligget våken i timesvis.
Vært på shopping jegHer ble det brått stille gitt![]()
Kjøpte du noe fint?Vært på shopping jeg![]()
Hva kjøpte du?Vært på shopping jeg![]()