Nufletufsa
Forumet er livet
Det får du nå prøve å unngåTrappa mi er så bratt, så da er det vel fare for at jeg ruller ned istedethaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det får du nå prøve å unngåTrappa mi er så bratt, så da er det vel fare for at jeg ruller ned istedethaha
Det tror jeg du klarer allikevelJa, begynner å lure på om 1500 innlegg denne mnd faktisk er innnenfor rekkevidde likevel, selvom vi skal på ferie![]()
Er nok det beste det jaDet får du nå prøve å unngå![]()
Ikke fulgt med på nærmere en uke jeg nå:O Men har nok på følelsen av at jeg henger laaangt etter skjema.Ja, det er alltid like spennende det![]()
Skal ikke shoppe noe spesielt tror jegHva skal du shoppe da?
Jeg tenkte jeg skulle skifte på senga mi som er full av hundehår
Ellers så tar jeg ting litt på sparket i dag. Planen er jo å føde iløpet av helgahaha
Det hadde vert gøy det da!Det tror jeg du klarer allikevel![]()
Lett som en plettLitt under 100![]()
Ja, det tror jeg!Er nok det beste det jahehe
Nei, tror jeg holder meg til hopping evnt. Hehe
Men nå har jeg satt igang rengjøring av soverommet, så håper jeg blir kvitt noen hundehår der inne![]()
Du bør stå på litt for å nå 2000 i alle fallIkke fulgt med på nærmere en uke jeg nå:O Men har nok på følelsen av at jeg henger laaangt etter skjema.
Skal ikke shoppe noe spesielt tror jeg
Må skifte på senga jeg ogsåtakk for at du minnet meg på det!
God morgenGod morgen!
I dag blir det dyrepark med mamma :-D
Kjører forbi deg i morgenJo takk![]()
Du får ta deg en tur så skal du få![]()
Så gøyGod morgen!
Veldig moroDet hadde vert gøy det da!![]()
Ja huff. Det vil jeg ikke ha noe avJa, det tror jeg!Hadde ver kjedelig om det var det som var grunnen til å bli innlagt i dag
![]()
Åh, vet faktisk ikke om jeg greier det jeg! Ferie og mye som skjer, og ikke hjemme før den 26. Skal prøve å få noen titalls innlegg i løpet av dagen i hvert fall, så får vi se!Du bør stå på litt for å nå 2000 i alle fall![]()
Takk for heiingaVeldig moroheia, heia!
Så hyggeligGod morgen!