Skravletråd Juli.

Wow, det er utrolig bra:D:D
Ja, begynner å lure på om 1500 innlegg denne mnd faktisk er innnenfor rekkevidde likevel, selvom vi skal på ferie:p

Til min store overraskelse såg jeg at jeg hadde 1129 innlegg da jeg våknet i sted:D

Hadde 822 da jeg begynte skravlingen i går morges, så må si jeg er overrasket over hvor mye jeg klarte å skravle i går:p
Går unna når man setter igang se;)
Du får skravle masse i dag også, så du kommer over 1500;)

Til min store overraskelse såg jeg at jeg hadde 1129 innlegg da jeg våknet i sted:D

Hadde 822 da jeg begynte skravlingen i går morges, så må si jeg er overrasket over hvor mye jeg klarte å skravle i går:p
Det er jammen godt jobba ;) helt fantatisk!

Går unna når man setter igang se;)
Du får skravle masse i dag også, så du kommer over 1500;)
Hehe.. Tror ikke jeg klarer det i dag:) Er alene hjemme med snuppa, og vi skal pakke ferdig siste rest til ferien. Hun er LITT gira på å komme seg av gårde kan du si;)

Sovet veldig bra:D
Nå skal jeg trene litt, så på shopping!
Du da?:)
Hva skal du shoppe da? :)

Jeg tenkte jeg skulle skifte på senga mi som er full av hundehår:o
Ellers så tar jeg ting litt på sparket i dag. Planen er jo å føde iløpet av helga;) haha

Hehe.. Tror ikke jeg klarer det i dag:) Er alene hjemme med snuppa, og vi skal pakke ferdig siste rest til ferien. Hun er LITT gira på å komme seg av gårde kan du si;)

Moro med ferie ja;)
Men litt får du til. Også kan det jo hende du kan få lurt inn noen innlegg selv om du er på ferie;)

Moro med ferie ja;)
Men litt får du til. Også kan det jo hende du kan få lurt inn noen innlegg selv om du er på ferie;)
Ja, litt skravling i dag også skal jeg klare:)

Ja, litt ferieskravling blir det vel:p

Trenger jo ikke legge oss helt vekk liksom:p hehe
Jeg legger dere heller ikke helt bort, men det blir mest denne tiden på morgenen mens mannen sover og ungene er sammen med noen andre enn oss.

Så de 2000 henger i en tynn tråd, vi får se når jeg kommer hjem, siste uka kanskje...

Back
Topp