Skravletråd Juli.

Jm prøvde men plinget på lege. Jeg ba om time out etter time out. Så de sa at nå fikk jeg en sjanse til - ellers måtte jeg ned på oprasjonsstua. Da bet jeg tenna virklig sammen!!!
Godt du klarte det da ;-)
Jeg hadde ikke noe valg jeg :-P
Fikk 15 min med storebror på brystet før det tok 5-6 timer før jeg så han igjen :-o
Hadde en HB på 5.3 ettet operasjonen og fikk to poser med blodoverføring :-o

Huff da, høres ikke noe godt ut:(
Håper jeg slipper unna det
Var et tøft år. Men vi kom oss gjennom det.

Du slipper nok unna, jeg var ekstremt uheldig.

Men man vet jo aldri, og greit å være forberedt på at ting kan skje også.
Jeg skulle ønske jeg visste at ting kunne skje før min fødsel, jeg ble totalt overrasket over alt som skjedde både under fødsel og i etterkant.

Godt du klarte det da ;-)
Jeg hadde ikke noe valg jeg :-P
Fikk 15 min med storebror på brystet før det tok 5-6 timer før jeg så han igjen :-o
Hadde en HB på 5.3 ettet operasjonen og fikk to poser med blodoverføring :-o
Ja, var det jeg var redd for skulle skje. At jeg ikke fikk se henne igjen på mange timer!

Var et tøft år. Men vi kom oss gjennom det.

Du slipper nok unna, jeg var ekstremt uheldig.

Men man vet jo aldri, og greit å være forberedt på at ting kan skje også.
Jeg skulle ønske jeg visste at ting kunne skje før min fødsel, jeg ble totalt overrasket over alt som skjedde både under fødsel og i etterkant.

Syns det er veldig greit å lese om alt jeg. Selv om det kanskje er veldig uvanlig, så liker jeg å være forberedt på hvor ille ting kan gå og heller bli positivt overrasket:)
Så syns det er veldig fint at du deler din erfaring:)

Samtidig også greit at man faktisk ikke alltid vet når det er rier f.eks. kan være greit å være obs på slikt og;)

Back
Topp