Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt du klarte det da ;-)Jm prøvde men plinget på lege. Jeg ba om time out etter time out. Så de sa at nå fikk jeg en sjanse til - ellers måtte jeg ned på oprasjonsstua. Da bet jeg tenna virklig sammen!!!
Nå nettoppIkke lenge igjen til oppdatering nå, jenter
Var et tøft år. Men vi kom oss gjennom det.Huff da, høres ikke noe godt ut
Håper jeg slipper unna det
Har prøvd i dagGjør nok det
Må bare få gang på opplading du og![]()
Ja, var det jeg var redd for skulle skje. At jeg ikke fikk se henne igjen på mange timer!Godt du klarte det da ;-)
Jeg hadde ikke noe valg jeg![]()
Fikk 15 min med storebror på brystet før det tok 5-6 timer før jeg så han igjen :-o
Hadde en HB på 5.3 ettet operasjonen og fikk to poser med blodoverføring :-o
Har prøvd i daghehe
Håper jeg får litt flere timer i natt![]()
Ikke lenge igjen til oppdatering nå, jenter
Ja det var jo ikke noe moro. Men hadde jo ikke noe valg... Underlivet måtte sys igjenJa, var det jeg var redd for skulle skje. At jeg ikke fikk se henne igjen på mange timer!
Var et tøft år. Men vi kom oss gjennom det.
Du slipper nok unna, jeg var ekstremt uheldig.
Men man vet jo aldri, og greit å være forberedt på at ting kan skje også.
Jeg skulle ønske jeg visste at ting kunne skje før min fødsel, jeg ble totalt overrasket over alt som skjedde både under fødsel og i etterkant.
Håper du får det ja
God natt![]()
Jeg klarte mitt mål ihvertfall
Som bare var å komme over 2000 før fødsel![]()
Ja sånn er det desverre bare noen gangerJa det var jo ikke noe moro. Men hadde jo ikke noe valg... Underlivet måtte sys igjen![]()
Haha...ja heldigvis
Alternativet er mye verre![]()
1 år siden mitt får væxer veldigt fort.Lenge siden sist da? Jeg klippet meg sikkert 30 sist gang, men var vel 2 år siden sist dahehe
Deilig å freshe opp litt innimellom![]()
Stiligt