Jubeltråd! :D

Jubler for 12+5 i dag, og at vi snaaart skal på ferie:)

Last edited:
Jubler over at alle her inne nå er komt til uke 12!!!!!! Gratulerer alle sammen!! :D <3

Jubler for at det er siste arbeidsdag i morgen før herlige 3 uker med ferie! :D lurer på hva jeg skal finne på.... :p

Jubler for at nå har mannen bare en dag igjen på jobb før vi skal ha 3 herlige uker ferie sammen:)

Regner du 4 mnd allerede?
Jeg er 16+1 i dag, men har tenkt at en mnd er jo litt mer enn 4 uker. 16 uker er 112 dager, som blir 3 mnd og 10 dager...
Er bare redd for å telle for fort, og bli skuffet til sist når jeg fremdeles har lenge igjen ;-)
Jeg teller likt som deg, en mnd er en mnd;)

Jubler for en uke igjen til ferie! Det er vel fortjent nå ;)

Jubler for at mannen har latt meg sove inn i dag :-) Det er vel omtrent den femte gangen (uten underdrivelse) på 3,5 år, men er mye pga at jeg er var på lyder og når jeg først er våken så sliten jeg med å sove videre...
Men fikk ihvertfall sove til halv ni i dag :-D Yay!

Jeg teller likt som deg, en mnd er en mnd;)
Jeg hadde siste mens 1.4 så jeg tenker at april var første mnd, mai var andre etc. Når juli et over et jeg ferdig med fjerde og begynner på femte. Da er jeg ferdig med niende når vi begynner på januar, ei uke før, men det er greit. Jeg bruker bare uker til vanlig uansett, det et bare forenklet å tenke mnd, og da tenker jeg altså kalender.

Jubler for at jeg kom tidsnokk på jobb idag :p å at jeg har en veldig snill og fortsåelsesfull samboer, i morgest prøvde han å vekke meg og sa at jeg skjønner at det er tungt, men du må stå opp.. Blæææ.. Er b-menneske fra før.. Å hvertfall nå når jeg er gravid..

Back
Topp