Kjønn

Sulten

Glad i forumet
Marslykke 2016
Noen som har på følelsen hva de får?
Eventuelle preferanser?

Her er begge deler like velkommen, men tror likevel det kanskje blir en liten gutt... Hvorfor jeg tror det aner jeg virkelig ikke... Forøvrig sier det kinesiske fødselskartet at jeg får jente. :) så blir jo spennende å se når den tid kommer... :p
 
Gutt, mest med tanke på når befruktningen skjedde i forhold til eggløsningen.
 
Jente, har det bare på følelsen. Sist hadde jeg gutt og fikk jente, så dvs at jeg får gutt denne gangen da?! :)
 
Jeg tror det blir hente, hvorfor aner jeg ikke, men magefølelsen min har vært riktig på de to andre barna jeg har :)
 
Har virkelig ingen aning, begge deler er velkommen her med tanke på att dette er våres første, men sambo vil veldig ha en gutt! :) gleder oss veldig til å finne det ut, selvom det er leeeeeeenge til :p
 
Nesten helt sikker på at det er en gutt, bare har det på følelsen :)

Begge kjønn er selvsagt like velkomne :)
 
Jeg har absolutt ingen anelse. Men jeg fikk veldig sterke tester veldig tidlig noe som kan tyde på jente, men aner virkelig ikke. Det blir spennende :)
 
Trodde jeg fikk gutt, ble jente:) hadde ingen preferanser. Ifølge det kinesiske greia så skulle jeg få jente:)
 
Har ingen følelse. Begge deler er velkomment, men hadde vært snedig med enda en jente, for da har vi alt vi trenger
 
Har kanskje en liten magefølelse på gutt, men vil gjerne ha jente! Men det er første gang, så det er ikke sikkert at magefølelse stemmer, og den er ikke veldig sterk hellet, magefølelsen altså :)
 
Ingen magefølelse på hvilket kjønn, og det spiller forsåvidt ingen rolle. Har en jente fra tidligere, så er jo greit at mye kan brukes om igjen hvis det blir en jente til :)
 
Har ingen følelse på hva det blir, men det spiller i grunn ingen rolle heller :)
 
Har 2 jenter fra før, så er ganske sikker på det er en jente ;) selv om det hadde vært gøy med gutt da:p:dummy:
 
I følge kinesisk fødselskart er det en gutt denne gangen, hadde vært kjempe gøy siden vi har en jente fra før av.Dette svangerskapet er ganske likt det forrige men føler eneste at kvalmen er mer intens denne gangen :(
 
Har ei jente fra før, så jente hadde vært mest praktisk siden vi har alle klærne og alt barneutstyret. Min kjære ønsker veldig en gutt. Men jeg tenker at det jo hadde vært hyggelig med ei til jente til. Det er jo noe spesielt med båndet mellom søstre.. men uansett kjønn er den lille hjertlig velkommen!
 
Mannen tror det blir en jente denne gangen. Jeg var superkvalm sist og da ble det gutt...denne gangen er jeg ikke kvalm. Blir uansett spennende :)
 
Back
Topp