Kjønn

Tror gutt fordi jeg er kvalm Var kvalm sist, og det ble gutt. Ikke kvalm første gangen, og da var det jente.
 
Jeg følte først gutt men siden 3 av mine nærmeste tror det er jente så har det smitta litt av på meg og Hehe. Jeg har en gutt fra før og ønsker meg helst en gutt til :)
 
Har absolutt ingen magefølelse på det, men sambo kaller "spira" for han hele tida. Så han tror det blir gutt!
 
Aner ikke jeg heller! Eneste er at denne gangen er jeg helt avhengig av sitron og salt og surt, noen sier at det er tegn på gutt. Mens sist var jeg helt gal etter sukker og sjokolade da ble det jo jente. Men uansett hva som kommer er h*n hjertelig velkommen!! :D noen som har erfart eller kjenner andre som har hatt symptomer som tyder på kjønn som stemte? :)
 
Fødselskartet sier jente. Jeg har alltid følt at jeg ville få jente først, selv når jeg ikke ville ha barn. Har en snikende følelse av to eller flere inni der. Men blir like glad uansett hva jeg får.
 
Jente!
 
Magefølelsen stemmer som regel! :) Med første hadde jeg så sterk magefølelse at jeg begynte å strikke blått i uke 9 :'-) Og cravings.. Surt/salt - gutt.. Har samme cravings nå som ved førstemann så tror nok det blir enda en gutt her :)
 
med min første var jeg bombesikker på at det var jente og det var det, kjøpte til og med rosa klær før vi fikk det bekreftet, nå er jeg derimot litt usikker men heller mot gutt, og tenker jeg frem i tid er det en gutt :)
 
Siden vi har en sterk majoritet av guttebarn i vår familie så håper alle på ei jente, inkludert meg selv. Det kinesiske fødselskartet sier det er jente.
Magefølelsen tørr jeg ikke stole på for jeg tror den er forvekslet med ønsket og forventningene rundt meg til at dette er jente. Hadde 2 like svangerskap med guttene våre med mye kvalme og oppkast og nesten ikke matlyst fra dag 1, denne gangen er det annerledes, hatt 1 dag med migreneanfall hvor jeg spøy og var kvalm ellers er jeg bare konstant sulten å blir kun kvalm når jeg har gått for lenge uten noe i munnen. Hadde vært gøy med jente, men det viktigste er en frisk unge så får kjønnet væren eventuell bonus
 
Lyst på en jente siden jeg har en nydelig gutt fra før, men sier han hele tiden så har en følelse på at det blir en gutt <3
 
Skrev tidligere at jeg hadde en følelse av at det er en gutt, men nå vet jeg faktisk ikke :p blir spennendes å se :)
 
Jeg har en greie med at dette må være jente. Men jeg lurer på om jeg bare ønsker det selv, siden jeg har en gutt fra før!:)
 
Er sikkert bare 4 uker på vei. Men da jeg ringte "haha" å fortalte samboern om den uventa positive testen da jeg var gravid mnd før og mista sa jeg "ja, hva tenker du?" Så svarte han "tenker at det er ei jenta". Haha, og han har bestandig rett på sånne ting han føler. Så gjenstår å se ☺️
 
Har en følelse på at det er jente.men det er det samme va det blir bare det er velskapt <3
 
Er 99 % sikker på gutt. Har 2 gutter fra før og er helt lik svangerskap så langt som med begge de to
 
Jeg tror det er gutt denne gangen. Magefølelsen har vært riktig de to andre gangene og det kinesiske fødselskartet har stemt de andre gangene
 
Back
Topp