Jobb

Meg du spurte? :p
Gruer meg mtp. at jeg jobber fast 3 dager i uken sent til 21, og to dager tidligvakt + annenhvee lørdag. Føler at jeg får se mini så lite mtp. seinvaktene, og at jeg kommer til å gå glipp av så mye.. + at jeg har ei veldig bestemmelsessjuk svigermor som kommer til å være med mini og samboer sikkert hver eneste dag, føler ar hun setter meg i dårlig lys, både ovenfor samboer og mini(vi kommer ikke så godt overens)
Gleder meg til å være litt "sosial" og slappe av på jobb om jeg kan si det på den måten :p
Heldigvis har vi mulighet til 1 time ammetid hver dag til babyene er 1 år.
Men vanskelig det med svigers. Er heldig sånn sett som bor langt unna familie. Ingen kan komme å overstyre oss :)
 
Heldigvis har vi mulighet til 1 time ammetid hver dag til babyene er 1 år.
Men vanskelig det med svigers. Er heldig sånn sett som bor langt unna familie. Ingen kan komme å overstyre oss :)

Jeg har kun en 80% stilling, så tror ikke om det gjelder for meg. Hun bor egentlig langt vekke, men jobber turnus, så har to uker fri igangen, virker som om hun er villig til å sove på gaten så lenge hun kan overstyre meg, haha :p
 
Jeg har kun en 80% stilling, så tror ikke om det gjelder for meg. Hun bor egentlig langt vekke, men jobber turnus, så har to uker fri igangen, virker som om hun er villig til å sove på gaten så lenge hun kan overstyre meg, haha :p
Hei!:) du har rett til inntil 1 time betalt ammefri hver dag om du jobber mer enn 7 timer. Og så lenge du ønsker ubetalt ammefri hvos du jobber under 7 timer.
https://ammehjelpen.no/artikkel/54/Ammefri
Jeg må nok benytte meg av dette når jeg begynner. Gutten min er så avhengig av meg og pupp:) jobber også 80 % så kun 1 dag i uken jeg har krav på betalt ammefri:)
 
Hei!:) du har rett til inntil 1 time betalt ammefri hver dag om du jobber mer enn 7 timer. Og så lenge du ønsker ubetalt ammefri hvos du jobber under 7 timer.
https://ammehjelpen.no/artikkel/54/Ammefri
Jeg må nok benytte meg av dette når jeg begynner. Gutten min er så avhengig av meg og pupp:) jobber også 80 % så kun 1 dag i uken jeg har krav på betalt ammefri:)
Åja, det var jeg ikke klar over, tusen takk, dette skal jeg benytte meg av :)
 
Jeg begynner å jobbe 10. August! Kjenner det skal bli godt å komme i gang med mitt jobbing igjen :)
 
Hvordan har det gått med dere som har begynt å jobbe?? :)
 
Hvordan har det gått med dere som har begynt å jobbe?? :)
Jeg har begynt på jobb og skole, men er bare vekk to dager i uka så har en myk start. Har vært deilig å bryne seg på noe annet enn bare baby, men veldig rart og. Føles som om jeg har glemt noe hver gang jeg er vekk :p
 
Jeg har begynt på jobb og skole, men er bare vekk to dager i uka så har en myk start. Har vært deilig å bryne seg på noe annet enn bare baby, men veldig rart og. Føles som om jeg har glemt noe hver gang jeg er vekk :p

Skjønner følelsen!

Knapt vært borte fra jenta mi disse 9,5 mnd så blir en overgang å begynne å jobbe om 1,5 uker...

Har en samboer som begynner på jobb på natta så han er tidlig hjemme fra jobb. Så han kommer faktisk til å være lengre aleine med ho enn jeg har vært om dagen.... Blir spennende å se åssen han takler det :p
 
Da er første uka med jobb forbi! Begynte på tirsdag... Var litt hardt å reise hjemmefra den dagen men lille og samboer koser seg ❤️ har jo ikke vært borte så mye tidligere så godt å se det går bra!!! Typisk ho sover lengre om morraen nå som jeg skal avsted :p

Spennende med ny jobb også.... Mye å sette seg inn i, men absolutt tro på det blir bra :)
 
Back
Topp