Jobb

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Når tid skal dere tilbake på jobb etter permisjonen??

Jeg tar ut årets ferie og noen dager fra i fjor, så begynner å jobbe 1. September... Da skal samboer ha pappaperm :)
 
Begynner 11.sept...:) men jobber bare 50 % natt, så blir mye fri også :)
 
skal 5. oktober, men tenker å ta 4 uker ferie, da kan jeg starte senere i jobb :)
 
Begynner nok i august, begynner på skolen igjen også da så det passer greit :)
 
:)
 
Last edited:
18. oktober..
 
Hvordan ligger dere an i forhold til amming??

Ammer en del enda så spent på om det reduseres naturlig i løpet av di neste mnd....

Har knapt vært borte fra ho så vi må nok begynne å trene litt etter sommerferien.... Bare så dumt vi kommer fra ferie 8-9 august.... Begynner å jobbe 1.9.... Må få litt tilvenning til mamma ikke er der og det er pappa som styrer skuta :p
 
Begynner å jobbe 12. August. Gleder meg og er klar til å overlate skuta til pappa :)
 
Fullammet i 2 mnd brukte mm og mme til 4 mnd så grøt og mm. Nu e d mm morgen og ettermiddag pluss natt, grøt påformiddagen og kveld pluss middag:)

Ofte ammer du på natta?? Her er det mm på morraen, kanskje litt frokost kommer an på når vi ammet. Lunsj er stort sett brød, så middag. Så litt amming. Grøt til kvelds og så amming igjen. Mye mat mellom 15/16-19.... Siste uka ammet to ganger på natta....

Så matmessig skal det gå bra å begynne å jobbe.... Blir værre å være borte fra mammaen sin så lenge :p
 
Ofte ammer du på natta?? Her er det mm på morraen, kanskje litt frokost kommer an på når vi ammet. Lunsj er stort sett brød, så middag. Så litt amming. Grøt til kvelds og så amming igjen. Mye mat mellom 15/16-19.... Siste uka ammet to ganger på natta....

Så matmessig skal det gå bra å begynne å jobbe.... Blir værre å være borte fra mammaen sin så lenge :p

Nå når Hannah er syk og vi samsover er d minst annenhver time, men til vanlig en gang maks to. Jeg tror også det værste blir å være borte fra meg. Men vi øver litt på det da. :)
 
Nå når Hannah er syk og vi samsover er d minst annenhver time, men til vanlig en gang maks to. Jeg tror også det værste blir å være borte fra meg. Men vi øver litt på det da. :)

Burde også øve på det.... Men drevet med oppussing i det siste så samboer har vært ganske opptatt.... Tre uker mellom ferie og jeg begynner å jobbe så får øve masse da :p
 
Det jeg gleder meg mest til er å tilbringe tid med andre voksne. Men gruer meg til å være borte fra lille frøkna. Hva gruer eller gleder du deg til med å begynne i jobb?
 
Jeg gleder meg helt ærlig til å begynne i jobb og skole igjen. Det har vært veldig fint hjemme til nå, men nå begynner småen å bli så aktiv og krevende at jeg rett og slett er dritsliten. Skal bli godt å ha noen dager i uka der jeg kommer meg ut av huset og får gjort litt annet, selv om det ikke er 100%. Får mye tid med han allikevel :)
 
Det jeg gleder meg mest til er å tilbringe tid med andre voksne. Men gruer meg til å være borte fra lille frøkna. Hva gruer eller gleder du deg til med å begynne i jobb?

Meg du spurte? :p
Gruer meg mtp. at jeg jobber fast 3 dager i uken sent til 21, og to dager tidligvakt + annenhvee lørdag. Føler at jeg får se mini så lite mtp. seinvaktene, og at jeg kommer til å gå glipp av så mye.. + at jeg har ei veldig bestemmelsessjuk svigermor som kommer til å være med mini og samboer sikkert hver eneste dag, føler ar hun setter meg i dårlig lys, både ovenfor samboer og mini(vi kommer ikke så godt overens)
Gleder meg til å være litt "sosial" og slappe av på jobb om jeg kan si det på den måten :p
 
Back
Topp