Hvor kjøpe bilsete?

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hvor kjøper dere bilsete? På nett eller i butikk?

Er kjempe usikker på hvor kjøpe det, er litt pris forskjell fra butikk og nett.

Har ikke helt bestemt meg jeg heller :) men tror vi tar det i den butikken vi kjøpte vogna :) så fornøyd med servicen :)

Kjøpte på lekmer.no, mye tilbud der

Vi har kjøpt på barnashus når det har vært bilstoldager.

Hva bilstol skal dere ha?:)

Har tenkt på Britax baby safe pluss SHR II med beltebase :) er ca 400/500 i forskjell fra lekmer.no og barnashus eller grensensbarn på nordby'n i Sverige.

Jeg så nettopp at jollyroom.no hadde salg og fri frakt på en del seter. Husker ikke om Britax-setet "ditt" var et av dem, men det er kanskje verdt en kikk?

Når kommer det nye modeller? Hvis de kommer I august kan vi kanskje vente flere salg fremover?

Ja følger med, er jo ikke noe hast ennå. Så ventet nok til uti august/september. Skal skjekke ut jollyroom :)

Finn.no :-) Mye "nytt" der ute som omtrent ikke er brukt og er bare en liten bebis som har brukt det.

Billigere og gjenbruk

Både lekmer og jollyroom er gode sider og helt safe så da ville jeg bestilt der og spart litt peng:D

Har bestilt vogn og vognpose fra jollyroom :) er ikke redd for å bestille på nett, kommer nok til å gjøre det for gubben synes 400 kr i pris forskjell var mye.

Vi kjøpte bilsete på GränsensBarn i Sverige, syntes det var greit å se over setet før vi betalte og tok det med

Vi bestilte fra barnas hus på nett når det var kampanje sist:)

Dere som har kjøpt bilstol; hvilken har dere valgt? Har hørt mye positivt fra venner og kjente om maxi cosi, men ser at det er andre merker som scorer høyere på tester.. Blir så usikker :(

Dere som har kjøpt bilstol; hvilken har dere valgt? Har hørt mye positivt fra venner og kjente om maxi cosi, men ser at det er andre merker som scorer høyere på tester.. Blir så usikker :(

Vi kjøpte Cybex Aton Q. Setet scorer høyt i tester og virker veldig robust. I tillegg var det isofixfester på basen, og mulighet for å feste med bare seler.
Når vi så på det i forhold til andre seter ser det ut som barnet ligger litt mer i det setet, i tillegg er det god beskyttelse og selve setet er dypt. (Samboeren er "sikkerhetsansvarlig" og har sett på tester, det han sa var at på en del barneseter så er sidene så lave at barnet skaller hodet i bildøra ved kollisjon).

Back
Topp