Sist tok jeg det nesten for gitt at jeg skulle amme.. Skulle jo få til det. Fikk meg en skikkelig smell da ammingen aldri løsnet fordi jeg aldri fikk nok melk.. Hadde kontakt med helsesøster og ammehjelp mange ganger, men gutten klarte ikke å tømme puppen, og pumpa funket ikke på meg. Første ukene var et mareritt i forhold til mat fordi alle rådet meg til å IKKE bruke flaske men sprøyte for å gi tillegg.. Resultatet var at jeg følte gutten var syk (pga Sprøyta) og jeg gråt til hvert måltid.
Til tross for ammeproblemene som gjorde at jeg ALDRI hadde nok til ett eneste måltid så delammet jeg til gutten var 7 mnd.. Først pupp så flaske..
Jeg håper såklart ammingen går bra denne gangen.. Men troa er nok ikke helt der. Det jeg VET er derimot at jeg ikke skal utsette meg for samme styr en gang til. Fungerer ikke ammingen velger jeg nok heller å kose meg med flaskemating denne gangen istedenfor delamming.
Noen flere som har tanker omkring det samme? Eller erfaringer
Til tross for ammeproblemene som gjorde at jeg ALDRI hadde nok til ett eneste måltid så delammet jeg til gutten var 7 mnd.. Først pupp så flaske..
Jeg håper såklart ammingen går bra denne gangen.. Men troa er nok ikke helt der. Det jeg VET er derimot at jeg ikke skal utsette meg for samme styr en gang til. Fungerer ikke ammingen velger jeg nok heller å kose meg med flaskemating denne gangen istedenfor delamming.
Noen flere som har tanker omkring det samme? Eller erfaringer