God morgenGod morgen
Været ser litt mer utrygt her i dag, så da blir vel malinga å vente mens jeg får gjort litt inne istedet...
Dere skal i dag da?![]()
Jeg sitter på jobb
Håper på å male litt i ettermiddag om været holder..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen
Været ser litt mer utrygt her i dag, så da blir vel malinga å vente mens jeg får gjort litt inne istedet...
Dere skal i dag da?![]()
Hvor blir det da?Nei vi droppet det pga min usikre form med behov for å sove mye og et usikkert bekken. (Og at mannen først visste når han fikk ferie nå på fredag.)
Vurderes sterkt neste år, tror jeg.
Lykke til på kontrollGod morgeni dag skal vi på 3 mnd kontroll med snuppa
![]()
Haha...nei du kan jo ikke være kjent overaltHar ikke den fjerneste anelse hvor det er. Men graveøyser. Så kult![]()
OjHaha...nei du kan jo ikke være kjent overalt
230 vikinggraver, ganske kult!![]()
Svigermor, ungene skal overnatte ei natt eller to hos svigerfar, også skal vi i hunderfossen muligens sammen med svigerfar. (og stesvigermor og deres to unger på 7 og 5)Hvor blir det da?![]()
God morgen og lykke til på kontroll![]()
TakkLykke til på kontroll
Det er jo litt kjektTakkhar fått med mannen for en gangs skyld
God morgen til deg ogsåGod morgen
Hva skal du idag?
Til svigermor... Som altså drar noen timer i forveien.... :-S
Vi skal en dag i hunderfossen, trolig sammen med svigerfar og hans familie, som inkluderer to barn på alder med våre (et år eldre og et år yngre enn vår eldste)
Og ellers bare treffe dem. Slappe av.
Det er litt sånn det skal væreHar bare ikke hatt tid, eller husket det, ettersom vi har hatt besøk an svigermor som styrer og tar i et tar i huset og vi har plantet ut (mest hun) tomatene mine og det andre jeg har sådd. I går feiret vi bursdagen til min mann, litt på etterskudd, bare med de nærmeste.
Dagene har gått til helt andre ting enn å tenke på at vi skal på ferie.
Men det ordner seg vel.
God morgen
Jeg sitter på jobb
Håper på å male litt i ettermiddag om været holder..
Men den smakte utmerket til frokostOi, da må du ha vært sliten!!![]()
OK thænksVognen leveres på båndet for spesialbagasje![]()
Vi får sikte på en dag med bra meldinger, ja. Det er kjekkest det.Blir nok en koselig ferie da. Håper dere får bra vær på hunderfossen og da![]()
Hihi, ja du kan så si ;-)Dåne!![]()
Du må jo være utrolig søt siden de gnager så ille på deg?!
Har du noe som lindrer kløen da?
Jepp, helt feilHaha, ser den
Feil konkurranse å vinne![]()
Var mølen jeg mente med de steinene den gangen :-DDen ligger på en måte på andre siden av en skog
Ved siden av Mølen om det sier deg noeRullesteinstrand med gravrøyser fra Vikingtiden
![]()
Helt sikkertOjspennende. Sikkert gjenstander inni der
![]()