God morgen!God morgen alle sammen
Hva er planen idag?
Jeg skal få pakket ferdig. Og så prøve å få vogna inn i prampacken.
Noen som vet om man da leverer den med koffertene eller om man må leverer den der man sender vogner med bare pose rundt???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!God morgen alle sammen
God morgen!
Hva er planen idag?
Noen som vet om man da leverer den med koffertene eller om man må leverer den der man sender vogner med bare pose rundt???
Jeg er litt usikker. Google kanskje?God morgen!
Hva er planen idag?
Den ligger på en måte på andre siden av en skogHvor har du den hen da?![]()
Samme gjorde jegFødebrev skreiv jeg aldri. Så ikke poenget jeg. Tok det som det kom![]()
Så gøy daFarget håret mitt jeg. Ble mørkt ja..
Hehe, det var det da...Jeg bruker også å legge det i vann, men noen ganger blir det liggende så lenge at det er bedre at jeg tar det med en gang![]()
Så ikke noe egg i barnetannkremen.Ja det er nok best.
Noen ting er det like greit å ikke vinneJa det er jo det ;-)
Var litt morsomt da han sperret opp øynene og syntes han hadde fått mange stikk da vi telte.
Og når vi hadde telt på meg så var han nesten i sjokk over at det gikk an å få SÅ mange
Han var glad han ikke vant den konkurransen liksom![]()
God morgen, ja.God morgen alle sammen![]()
Så kjekt. Har du noen spesielle planer for ferien da?God morgen, ja.
Andre ferieuke er igang.
Jeg ligger i sengen å forbanner regnet. Vi holder på å male huset, men blir jo aldri ferdig pga dette drittværet![]()
I morgen skal vi ettet planen dra østover, til svigers.Så kjekt. Har du noen spesielle planer for ferien da?![]()
Noen planer for dagen?God morgen til deg og![]()