Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har gått en liten tur, så nå sitter vi i sofaen igjenhehe
Får vel sy ferdig vel. Blir litt pauser her, så det går tregthehe
Du skal da?![]()
Kjøkkenet ryddet, unger badet og lagt. Håper de sovner fort for jeg har lyst å gå på terrassen og nyte litt sol![]()
Hvilken kjeks?Ikke mine klærhehe
Også spiste samboer opp fødekjeksen min, så jeg måtte jo tvinge ham til å kjøpe ny![]()
Så det sto 25 når jeg gikk opp, så er nok mindre nå, men må nesten ta med meg de kveldene som erGlemte å dusje vesla. Søren og.Jaja... Tar det imorgen.
Er det varmt hos deg?
Haha...det burde duSier ikke neitakk, men har ikke helt troa...
Kanskje jeg skal pakke ferdig bagen sånn i tilfelle?![]()
Så det sto 25 når jeg gikk opp, så er nok mindre nå, men må nesten ta med meg de kveldene som er![]()
Jepp, vi bare bestemmer detJepp, vi sier det sånn![]()
Hehe...nei, jeg skal pakke for barnaSkal dere kose dere ikveld siden det er fredag og greier?![]()
Tror baby kommer innen 3 dager!Vet ikke, men han påstod det. Føler meg hoven overalt i dag:/
Vi har alltid rett!Håper dere har rett...
Krysser fingre for detKjøkkenet ryddet, unger badet og lagt. Håper de sovner fort for jeg har lyst å gå på terrassen og nyte litt sol![]()
Hehe...nei, jeg skal pakke for barnade skal en uke til svigers... Og mannen vasker bil
![]()
Hvor langt har du kommet da?
Har spist sjokolade og chips hittil.Blir vel tv og BV... Orker ikke mye annet. Får prøve å legge meg før midnatt.
![]()
Den fødendeHvilken kjeks?![]()
Selvfølgelig må jeg detDu får ta deg pauser innimellom.![]()
Er det noe spennende på tv da?Hvor langt har du kommet da?
Har spist sjokolade og chips hittil.Blir vel tv og BV... Orker ikke mye annet. Får prøve å legge meg før midnatt.
![]()
Vi har alltid rett!![]()
Tror baby kommer innen 3 dager!
Har sydd på vatten. Må få presser den sammen litt så jeg får sydd kanten nede bare, men er kronglete med hovne fingre![]()
Er det noe spennende på tv da?![]()