Selve oslo, skal ta buss siden jeg iikke kan flySkal dere inn til selve Oslo, eller ut og fly fra Gardermoen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selve oslo, skal ta buss siden jeg iikke kan flySkal dere inn til selve Oslo, eller ut og fly fra Gardermoen?
Sunnmøre først, hytta ettepåHvor skal dere?? :O
Får satse på det!Haha, får satse på at hun blir flink med symaskinen om et par år da![]()
![]()
Ja håper jeg får det tilKveldstur hørtes deilig utKos deg med besøk
![]()
Samme her. Og strikke![]()
Viste ikke at du ikke kunne fly..Selve oslo, skal ta buss siden jeg iikke kan fly
Kan ikke eller vil ikke?hehe
Man får til det man vil har jeg lært, men skal ikke påstå noe ang sying siden jeg er født med nål og tråd![]()
Alle har dårlige dagen innimellom..Det gjorde dere nok lurt i
Finnes nok av tollere med dårlige dager![]()
Jeg har ikke akkurat vært interessert i det før nå, og har ikke brukt symaskin siden formingen på skolen i 8.klasse.Holder på å lære meg å hekle.
![]()
Er pga øretViste ikke at du ikke kunne fly..
Uff, fant en fugl i veien idag som tydeligvis var blitt påkjørt. :/ Den levde fremdeles, da...
Dersom det er en vill fugl, og den er skadet er nesten det beste for den at du bare vrir nakken om på den...Uff, fant en fugl i veien idag som tydeligvis var blitt påkjørt. :/ Den levde fremdeles, da...
Så kjedelig da...Er pga øret
Effektiv gjeng.Om 25 innlegg er denne tråden 10.000 innlegg lang....
Så flinke vi er til å skravle![]()
Huff ja, nå ble det jo alt for varmtHaha, bra vi ser lyst på livetNesten synd det slutta å regne nå jo!
![]()
Brrr, det hørtes kaldt utDet er jo 14 grader. Jeg vurderer om vi skal spise ute...