Skravletråd Juli.

Det er jeg også oppvokst med. Vi har bare gjort det et pr år, vi må prøve å gjennoppta den tradisjonen, det er jo så godt! Å ta opp hjemmelaget, rørt syltetøy fra fryseren til helgefrokosten. Eller til vafler på søndagsettermiddag. (vel, vafler har vi ikke så mye av med en sønn som ikke tåler egg, men vi skal prøve oss igjen på eggefrie oppskrfter dersom vi får ham av den melkefrie dietten...)
Ååh, ja ikke sant! Da skjønner du akkurat hva jeg mener:) Ja, Må jo holde på den tradisjonen!

Er slik en hadde pappa og svigermor hadde en GT.
205'en var en fantastisk bil :)
Så du bildet?:)

Rosa soft shell jakke + lilla bukse str 2år
Marine regnkåpe m rosa detaljer - 1år
Lilla tykkere kåpe - 2 år
Hel regndress i sort - 1år
Rosa jakke + bukse - 1år
Rosa bobblebukse- 2år
Marine/rosa allværsjakke - 3år

Ååh, ja ikke sant! Da skjønner du akkurat hva jeg mener:) Ja, Må jo holde på den tradisjonen!

Vi har rips i hagen, så jeg satser på å koke gele i år også, helt umoden enda, så jeg regner ikke med at den rekker bli overmoden før vi er tilbake fra ferie. Det gjorde den nemlig i fjor, og da blir jo ikke geleen stiv. Men sommeren i fjor var noe annet enn i år.

Det går nok veldig bra så lenge dere vet hvordan dere evt bør forberede dere:) ikke at jeg egentlig har satt meg noe inn i det da men:P
Går nok helt fint ;) vi skal på all inclusive, noe jeg egentlig er imot, men syns det var enklest nå som vi har med oss han på 8 måneder. Da er det litt enklere å kunne hente seg mat på minuttet. Ellers er jeg superfan av å gå rundt og besøke små restauranter og hjelpe befolkningen. All inclusive tjener jo ikke de noe på, bortsett fra de få arbeidsplassene det lager

Back
Topp