Så deiligIkke mye her i alle fallhar akkurat kommet hjem fra jobb og slengt beina i sofaen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deiligIkke mye her i alle fallhar akkurat kommet hjem fra jobb og slengt beina i sofaen.
Det er jo en stor fordelHelt klart![]()
Hurra for detHelt strålende
Du da?
Jeg pleier å lage masse og fryse nedDet er bare såå godt da! Skal fryse ned jeg. Tror jeg mp lage mer og. Egentlig ikke pleid å gjøre det men var vokst opp med å alltis ha hkemmelaga syltetøy i fryseren. Så vil gjerne ha spnn at jeg jevnlig kan ta opp litt på vinteren og.
Det har jeg gjort![]()
Koste deg på mixen i dag?
Det går nok veldig bra så lenge dere vet hvordan dere evt bør forberede dereJepp, RhodosHvis ikke Hellas har blitt nedlagt
Haha. Neida
![]()
Selvfølgelig!!Til mini velklæææær
En med roastbiff (nesten tom så må få laget mer av den), remulade, rødbeter og sprø løk, og en med fenalår og cheddar ostDet var på tide
Ble det roastbiff?
Synes det er fine premier hver måned i alle fallJa, det er jo helt sant!Ingen krise heller
![]()
Ikke sant? Jeg gjør mitt besteSå snill du er som lar han bestemme litt![]()
Oh yesHusk å ta med pleeeenty kontanter
Det er ikke moroHurra for det![]()
Jepp, veldig. Eneste jeg skal syte litt for er at halsbrannen er kommet for fullt..yayy
Så koselig.Skal dere være der lenge?
Jeg har hatt besøk av to av søstrene mine og kjæresten til den ene.![]()
Jeg derimot hadde to frokoster...Musemor ja.. Ikke Jack Sparrow.. Skal huske det!
Tror forresten ikke jeg er hobbit likevelBle bare én liten frokost idag.. Men tror ørene mine har blitt litt spissere kanskje ..?
![]()
Satser på at jeg nærmer meg 100 igjen før jeg tar kveldenMakan, så flink du er![]()
TV og skravlingHva skjer jenter![]()
Det er bare såå godt da! Skal fryse ned jeg. Tror jeg mp lage mer og. Egentlig ikke pleid å gjøre det men var vokst opp med å alltis ha hkemmelaga syltetøy i fryseren. Så vil gjerne ha spnn at jeg jevnlig kan ta opp litt på vinteren og.
Såå braDet har jeg gjortjobbet med gode kolleger.
Det var litt av et måltidEn med roastbiff (nesten tom så må få laget mer av den), remulade, rødbeter og sprø løk, og en med fenalår og cheddar ost![]()
Søt?? Liten er den, men ikke søtJa, også sååå søt!![]()