Skravletråd Juli.

Det er bare såå godt da! Skal fryse ned jeg. Tror jeg mp lage mer og. Egentlig ikke pleid å gjøre det men var vokst opp med å alltis ha hkemmelaga syltetøy i fryseren. Så vil gjerne ha spnn at jeg jevnlig kan ta opp litt på vinteren og.
Jeg pleier å lage masse og fryse ned:) holder gjennom hele vinteren!

Det var på tide :)
Ble det roastbiff?
En med roastbiff (nesten tom så må få laget mer av den), remulade, rødbeter og sprø løk, og en med fenalår og cheddar ost :)

Så koselig. :) Skal dere være der lenge?

Jeg har hatt besøk av to av søstrene mine og kjæresten til den ene. :)

Nei, reiser allerede i morgen. Da reiser vi videre i Hardanger og til Mikkelparken. Her blir det hotell 2 netter:)

Åh, kjekt med besøk da:)

Det er bare såå godt da! Skal fryse ned jeg. Tror jeg mp lage mer og. Egentlig ikke pleid å gjøre det men var vokst opp med å alltis ha hkemmelaga syltetøy i fryseren. Så vil gjerne ha spnn at jeg jevnlig kan ta opp litt på vinteren og.

Det er jeg også oppvokst med. Vi har bare gjort det et pr år, vi må prøve å gjennoppta den tradisjonen, det er jo så godt! Å ta opp hjemmelaget, rørt syltetøy fra fryseren til helgefrokosten. Eller til vafler på søndagsettermiddag. (vel, vafler har vi ikke så mye av med en sønn som ikke tåler egg, men vi skal prøve oss igjen på eggefrie oppskrfter dersom vi får ham av den melkefrie dietten...)

Back
Topp