Noen som har prøvd og har hatt effekt? Kom over det på nettet nå.. Og sambo sier nå at han mener gynekologen på føden sa det til meg når jeg ble sykemeldt pga falske rier. Verdt et forsøk?? Er så slitsomt nå!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tar magnesium daglig og har daglig kynnere... Så i hvert fall om det er tilfelle så fungerer det ikke på meg..
Får kynnere i dusjen også.... Ei venninne som nettopp har født sa til meg at jeg måtte ta pusteøvelser samtidig som jeg slapper av. Føler faktisk at de gir seg da. Før hjalp det bare med å slappe av. Men nå har jeg det ganske ofte og blir uvell og kvalm.Du må ta det med ro og gjøre minst muligvarme omslag/varmepute/lang varm dusj kan hjelpe
![]()
Ta på yndlingsmusikken din på øret og test pusteøvelser samtidig!Får kynnere i dusjen også.... Ei venninne som nettopp har født sa til meg at jeg måtte ta pusteøvelser samtidig som jeg slapper av. Føler faktisk at de gir seg da. Før hjalp det bare med å slappe av. Men nå har jeg det ganske ofte og blir uvell og kvalm.
Det skal jeg prøve påTa på yndlingsmusikken din på øret og test pusteøvelser samtidig!et gammelt kjerringråd er en rute mørk sjokolade hver kveld (sånn som inneholder mye kakao).
![]()