Fikk endelig hentet nesesprayen i dag.
Oppstart på søndag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brev med datoer her! Venter på at mensen ikke skal komme i helgen.
Kommer den blir det oppstart nesespray 31/7, og sprøyter 19/8![]()
krysser fingre for at den kommer til rett tid og at dette blir siste forsøkBrev med datoer her! Venter på at mensen ikke skal komme i helgen.
Kommer den blir det oppstart nesespray 31/7, og sprøyter 19/8![]()
Ikke lenge igjen nå! Heia Synarela og vond smak i munnenFikk endelig hentet nesesprayen i dag.Oppstart på søndag.
Ikke lenge igjen nå! Heia Synarela og vond smak i munnen![]()
Da blir det nok september på meg, fått resepter på spray nå og skal til kontroll 20.8. Men vi er også snart i gang! Blir 4 uker på spray..
Oj. De har vel litt fulle avtalebøker etter ferien da. Du får lage en innsett-i-septembertråd,det er vel sikkert flere her inne som skal i gang litt etter ferien.
![]()
Ja, virker sånn. Kjedelig å måtte vente så lenge. Var jo på samtale for snart 4 måneder siden.. Men men, tiden går sikkert fort likevel. Blir det 4 uker på spray for deg også?
Da er sprøyter kjøpt. Kjøpte for 10 dager. Skal starte på dag 2. Er det for lite? Det vanlige er vel kanskje 14 dager?
4 uker og 4 dager den dagen jeg kommer på kontroll. Du kommer heldigvis inn allerede andre uken de er åpent etter ferien så det er vel sånn det er etter ferier. Kjedelig. Forhåpentligvis får du full klaff på første forsøk, og så gjør det ingenting at du ventet litt ekstra. ♡
Det er lenge på spray, håper vi slipper unna de verste bivirkningene! Og selvsagt at ventetiden snart er over![]()
Men du, hadde ikke du forsamtale for akkurat 3 måneder siden i dag? 9. april? Jeg trodde du hadde forsamtale samme dag som jeg fikk brevet mitt.(Lenge nok det altså, men det er en av datoene "mine", derfor jeg stusset når du skrev 4 måneder.
)
Det blir lenge på spray ja, men jeg var jo forberedt på det med sommerstenging. Har lest om de som har både 5 og 6 uker på spray pga ferier. Krysser fingrene for lite bivirkninger for oss begge, og full klaff!![]()
Skrev snart 4 måneder. Husker ikke datoen selv, men det var i begynnelsen av april ja
Jeg var også forberedt på sommerstengt, men tenkte ikke at det ble så lenge likevel av en eller annen grunn
Da får vi tenke positivt og være glad vi slipper 6 uker på spray!
Det er vel individuelt? Hvilken dag skal du på kontroll da? Du kan vel sikkert kjøpe mer etter kontrollen om det trengs?Jeg har ikke gjort det før jeg altså, men fikk råd om å kjøpe mest mulig underveis etter kontrollene, i tilfelle noe går galt underveis - så slipper man å sitte med masse dyre medisiner som går ut på dato.
Da kom TR som bestilt, til og med 1 dag for tidligvar litt redd for at syklus plutselig skulle bli lengre.. Så da er det bare 19 dager til nesespray!!
![]()
Skal på ultralyd dag 10. Men sprøytene må bestilles det er ikke noe de har inne.