Skravletråd Juli.

Vet ikke helt enda faktisk. Var bare fysio som snakket om at hun skulle starte opp med b.trening for gravide til høsten som jeg kunne være med på:)

Aha. Så bra:)
er manko på det i østfold føler jeg. Jeg gikk i Fredrikstad, men fysioterapeuten min ble sykemeldt, og det ble ikke helt det samme med mannlig vikar

Mamma hadde en passat for noen år siden, knall bil det og! Vi har en Mitsubishi Outlander 2006 modell:) Liker egentlig den veldig godt, men har vært så mange reparasjoner på den, så den kosta oss flesk.. Angrer litt på at vi solgte Nissan Primera'en vi hadde før.. Det var god bil det:)
Okei. Skjønner den :)
Så mannen din var veldig glad i Volvo da. Hva med xc som musemor sier da. De er jo litt høyere:)

Jobber du noe da? Jeg har ikke klart å gjøre noe nesten jeg da, men det er vel pga energien og ikke bekkenet da.
Er litt kjedelig å bli sengeliggende resten av tida ja:(
Har vært sykemeldt av andre årsaker. Men nå hadde jeg tenkt å gå ut i gradert stilling etter ferien da. Spent på hvordan det skal bli egentlig. Men har en grei arbeidsgiver, så får sikkert tilrettelagt litt:)

Okei. Skjønner den :)
Så mannen din var veldig glad i Volvo da. Hva med xc som musemor sier da. De er jo litt høyere:)
Skal google:) Og vi MÅ ikke kjøpe bil np heller, så kan jo ha øynene åpne for jba som dukker opp etterhvert:)

Hvor langt er det mellom deg og Mirell da?
Usikker på hvor lang tid det tar fra Horten, men maks et par timer fra meg tenker jeg. Må bare komme meg over på andre siden av vannet:D

Mente å huske det ja, men kan være mulig å få til på sommeren da;)

Ingenting er umulig:D
Roadtrip kan være kos det. Men kommer vel kanskje an på om baby liker bilkjøring da:p

Usikker på hvor lang tid det tar fra Horten, men maks et par timer fra meg tenker jeg. Må bare komme meg over på andre siden av vannet:D
Og til Hønefoss da? Vi må jo ha med Kengu :D

Skal google:) Og vi MÅ ikke kjøpe bil np heller, så kan jo ha øynene åpne for jba som dukker opp etterhvert:)
Kan være greit å følge litt med ja. Hvis dere kommer over et godt kjøp, så er det bare å slå til :D
Vi prøvde en del biler før vi kjøpte vår også:)

Ingenting er umulig:D
Roadtrip kan være kos det. Men kommer vel kanskje an på om baby liker bilkjøring da:p
Ja, får håpe baby liker det da. Mange babyer er jo glad i å kjøre bil :)

Back
Topp