Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettopp, det begynner ikke vi med heller ;-)Derfor kjøpes aldri sengetøy på IKEA![]()
Puuh...godt du besinnet degJoda, jeg gjorde det ;-)
Kom på det rett før jeg tok sats ;-)
Gøy tall å stoppe på da..Du hadde 2222![]()
Det var jo ikje mye!!Haha!! Ble ikke veldig store posjonen på meg da.. To egg og en ristet brødskive. Forsvant fort gett!
Har du noe mål da?![]()
Tenkte det samme jeg ogsåGøy tall å stoppe på da..
Den blir oppdatert ca hver 4. timeofte blir lista oppdattert egentlig??![]()
Okei, skjønner den. Lenge siden jeg var på lista sist også, sett bort fra forrige mnd.neipleier aldri sitte på disse skravletrådene.... svarer på tråder sånn når det passer.... har vel vært på topp 100 siste mnd men aldri så høyt oppe eller med så mange innlegg at jeg er med i trekningen på di "store" premiene...
terminforumet er også ca dødt så der skjer det ikke noe![]()
Mobilen min velger nesten alltid ikje!?Når begynte du å skrive nynorsk???![]()
Okei, skjønner den. Lenge siden jeg var på lista sist også, sett bort fra forrige mnd.
Velger det her også noen gangerMobilen min velger nesten alltid ikje!?![]()
Er vel bare å begynne å vurdere det, ja...Kanskje det ja! Får begynne å grave hull i bakken borti her og bygge hus i jeg da![]()
Lekkert altså
Ja, jeg kutter ut telefon i ferien jeg ogsåferie fra og med neste lørdag også, så da blir det ikke mye BV.... skal til svigers og der er det dårlig dekningå så er det litt deilig også å koble ut litt mobil og ha skikkelig ferie
![]()
Han syntes det var veldig godt![]()
Hurra for detHar ikke det, mangler 5 stykker..
Så fint det ble
Gjør tidvis min også. Jeg skiver bokmål, men sier jo ikkje da.Mobilen min velger nesten alltid ikje!?![]()
Kid og Princess som regelNettopp, det begynner ikke vi med heller ;-)
Selv om de har mye fint :-o
Hvor kjøper du?