Når begynte du å skrive nynorsk???Hihi...deilig dahar heldigvis ikje kake i frysa her
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når begynte du å skrive nynorsk???Hihi...deilig dahar heldigvis ikje kake i frysa her
![]()
Ble du forresten fornøyd med fargen?Vi måtte jo ha litt til vår nymalte stue ;-)
Derfor så ofte den siste uka![]()
I dag kjøpte vi to innerputer til putetrekkene vi kjøpte sist. De vi hadde var for små typisk nok![]()
ofte blir lista oppdattert egentlig??Du hadde 2222![]()
Hehe, ja det gikk fort nedpå! Godt var detNå regner jeg med at du har spist ;-)
Kan jo hende han også er smittet, så kan dere ta det sammenLurt! Får be femåringen måle meg på veggen i mårra!! Mulig jeg har fått mer hår på føttene og!:O dette blir en utfordring å fortelle mannen..
Rundt hver fjerde timeofte blir lista oppdattert egentlig??![]()
Jeg hadde veldig koselig barselgruppe,men glad vi ikke trillet superlangt.Da kunne jeg ikke værme.Hadde ikke no engasjert barselgruppe sist desverre... Nå har jeg jo flytta til ny by og, så håper på at det blir annerledes denne gangen sånn at jeg kan bli kjent med noen.
faktisk deilig det ikke er så varmt jagår det an å sove på nettene
![]()
Han syntes det var veldig godtDet er vel som regel det de får i begynnelsen?Og det var godt også?
Hihi, okei
Jeg jobber med småtrinn![]()
så sjeldent jaRundt hver fjerde time![]()
Kanskje det ja! Får begynne å grave hull i bakken borti her og bygge hus i jeg daKan jo hende han også er smittet, så kan dere ta det sammen
Derfor kjøpes aldri sengetøy på IKEABare to puter til å ha inni putetrekkene vi kjøpte sist.
De vi hadde passa jo ikke, ikea har jo sine egne str på alt mulig![]()
Jeg liker det godtÅja. Hvordan er det? Har vurdert det litt.
Har du noe mål da?så sjeldent ja![]()
ikke at det har noe betydning for meg akkurat.... har ikke sjans til så mange innlegg i mnd,,,
Hihi....Det går unna her nå... Klarer jo ikke å følge med oppi hele denne vogn-beundringa mi![]()
![]()
Aldri hørtJa jeg koser meg jegLurer på om kveldsmater er et godkjent ord forresten...
Har ikke det, mangler 5 stykker..Hvor mange har du fått nå de siste 46 minuttene da?
Burde ha klart det nå ;-)