Oi, hvor det går 31 igjen nåDet er jo lett match![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, hvor det går 31 igjen nåDet er jo lett match![]()
Haha mat må man haFikk forespørsel av mannen om å steke egg. Så først nei, men så fikk jeg jo så lyst på selv da..Så får bli skravling når jeg er ferdig å spise
![]()
jo vi er tre stk.... ene er naboen min og ho er ofte på trilletur, men har hund også som skal luftesVi møtes minst en gang i uken og har funnet ut det er mye koseligere å trille enn å bare sitte å prate.
Har du ikke barselgruppe?
Nei dessverreFant du ut mer om når det kom ny sesong av suits eller?
Har både TV og Netflix vi
Du er alt for raskOi, hvor det går 31 igjen nå![]()
Aha, ja for det stemte nesten med tidene mine. Men jeg er på Øvre så må legge på 10 ekstraGjør det.
15 minutter til Furusett og 45 minutter til Slependen
Ja, likte den godt jeg ogsåNei dessverreingen svarte og jeg har ikke funnet ut noe mer selv...
Jeg ble ho helt revet med. Har sett den på alle ammepauser og trilleturer nå ett par uker![]()
Det kan nok være lurt! Noe spesielt som har forstyrra søvnen din?Må prøve å sove og hvile mer fremover![]()
Ja får gjøre detJa, likte den godt jeg også
Satser på at den kommer til høsten da![]()
Gjort idag da?alt er fint her i kveld ja![]()
Så koselig å ha en sånn barselgruppe!!Vi møtes minst en gang i uken og har funnet ut det er mye koseligere å trille enn å bare sitte å prate.
Har du ikke barselgruppe?
vært gråvær her så bare vært inne og kost oss.... lekt mye med snuppa som er inni en periode hvor ho vil ha selskap heile tida....Gjort idag da?![]()
Hihi...deilig daJeg rydder litt i fryseren
Spiser litt sjokoladekake nå![]()
Må detHaha mat må man ha![]()
Kos deg med eggFikk forespørsel av mannen om å steke egg. Så først nei, men så fikk jeg jo så lyst på selv da..Så får bli skravling når jeg er ferdig å spise
![]()
Vondt i ryggen, går mye på do og jentungen har sovet dårlig :/Det kan nok være lurt! Noe spesielt som har forstyrra søvnen din?
Rekker ikke tur retur på 3 timer desverreIKEA låner ut gratis i tre timer![]()
Hihi...deilig dahar heldigvis ikje kake i frysa her
![]()
Må rydde litt der også før ferienHihi...deilig dahar heldigvis ikje kake i frysa her
![]()