Smerter ved sex

Jepp, her også.
Gikk nesten i en depresjon når jeg begynte å google og så hvor mange som sleit i lange tider etterpå :p
Men etter hva jeg har lest så er det øvelse som gjelder hehe, så håper det går fortere over om vi øver masse. Må innrømme at det ikke veldig ofte er fristende da, når det er så mye om og men og vondt. Men stort sett er det iallefall godt på slutten ;) (masse glidemiddel må til)

Hadde sex 7-8 uker etter fødsel, og det var ikke godt. Ble med den ene gangen, hehe. Nå som Flemming er 4 måneder begynner jeg å kjenne at sexlysten er tilbake, så det blir nok bedre neste gang. Men har ikke noe hastverk med sex enda. Førstemann tok det ett par måneder før jeg hadde sex og med andre mann så tok det nesten 6 måneder før jeg ville igjen.

Jepp, her også.
Gikk nesten i en depresjon når jeg begynte å google og så hvor mange som sleit i lange tider etterpå :p
Men etter hva jeg har lest så er det øvelse som gjelder hehe, så håper det går fortere over om vi øver masse. Må innrømme at det ikke veldig ofte er fristende da, når det er så mye om og men og vondt. Men stort sett er det iallefall godt på slutten ;) (masse glidemiddel må til)
Har lært at man aldri skal Google sånne ting. Det blir bare verre enn det egentlig er, hehe. Her hjalp det vel mest å bare vente med sex. Tenker litt at om det gjør vondt så er vel man ikke helt klar, og mannen får klare seg selv litt lengre

Back
Topp