Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gjorde det, helt rett,han hadde tatt omveien fra spisebordet om sofaen mot badet... Der sov han søttNei men uff da. Du får gå å finnehan
God morgen.God morgen! Tidlig oppe og snart klar for å dra på jobb![]()
Håper alle får en strålende dag![]()
Da skjønner jeg du tror detJa hu kom 13 dager over termin og er vel derfor jeg er så sikker på at lillebror venter også![]()
God morgen. Kos deg på jobbGod morgen! Tidlig oppe og snart klar for å dra på jobb![]()
Ja det hadde ikke min 4 åring takletKvelden tar tid ja. Det er jo fint å ikke måtte stresse med at de må sove klokka åtte, men halv ti er sent for ei på fire år som altså må vekkes i morgen...
God morgenGod morgen! Tidlig oppe og snart klar for å dra på jobb![]()
Hun sover tungt her ved siden av meg nå.Ja det hadde ikke min 4 åring taklet
Men så har jeg tre gutter som alltid har trengt mye søvn![]()
Så herlig med slike netterHer skal vi på helsekontroll på morran så sksl jeg spise sommerlunsj med sjefen. Gleder meg
Sola er tilbake og gutta har sovet bra i natt, så muttern er litt ovapå![]()
Sikkert greit å la dem sove så lenge som mulig jaHun sover tungt her ved siden av meg nå.
Må nok vekkes snart, men lar dem sove så lenge som mulig så nå står jeg opp og kler på meg og forbedrer dagen og frokosten før jeg vekker ungene, og da eldste først som sovnet først og trenger mindre enn henne, han kan vel finne på å våkne før jeg vekker ham.
Men nå funker alt som det skalVeldig tullete![]()
Han var en smule trøtt da skjønner jegJeg gjorde det, helt rett,han hadde tatt omveien fra spisebordet om sofaen mot badet... Der sov han søtt
Hva slags bok skal du ha da?Må snart det![]()
God morgenGod morgen! Tidlig oppe og snart klar for å dra på jobb