Skravletråd Juli.

God morgen! Tidlig oppe og snart klar for å dra på jobb :)
Håper alle får en strålende dag :D

God morgen! Tidlig oppe og snart klar for å dra på jobb :)
Håper alle får en strålende dag :D
God morgen.

Jeg har fri, og kan egentlig sove litt til, men våkna da mannen sto opp, og må snart opp uansett så jeg bare ligger her og slapper av.

Tannlegen med eldste 9.30 og rett videre for bil på service 11 (levere ungene hos mamma først, dette tar tre timer så vi sitter ikke der og venter...)

Så stå opp og forbedre meg snart. Vi bruker jo over en time på morgenen til hverdags, og da spiser vi ikke hjemme, så jeg beregner ca to timer i dag for å slippe å stresse. Vi skal kose oss, vi har jo ferie.

Kvelden tar tid ja. Det er jo fint å ikke måtte stresse med at de må sove klokka åtte, men halv ti er sent for ei på fire år som altså må vekkes i morgen...
Ja det hadde ikke min 4 åring taklet:)
Men så har jeg tre gutter som alltid har trengt mye søvn:)

Her skal vi på helsekontroll på morran så sksl jeg spise sommerlunsj med sjefen. Gleder meg:)
Sola er tilbake og gutta har sovet bra i natt, så muttern er litt ovapå;)

Ja det hadde ikke min 4 åring taklet:)
Men så har jeg tre gutter som alltid har trengt mye søvn:)
Hun sover tungt her ved siden av meg nå.

Må nok vekkes snart, men lar dem sove så lenge som mulig så nå står jeg opp og kler på meg og forbedrer dagen og frokosten før jeg vekker ungene, og da eldste først som sovnet først og trenger mindre enn henne, han kan vel finne på å våkne før jeg vekker ham.

Her skal vi på helsekontroll på morran så sksl jeg spise sommerlunsj med sjefen. Gleder meg:)
Sola er tilbake og gutta har sovet bra i natt, så muttern er litt ovapå;)
Så herlig med slike netter:D hjelper på humøret!
Ha en fin dag:D

Hun sover tungt her ved siden av meg nå.

Må nok vekkes snart, men lar dem sove så lenge som mulig så nå står jeg opp og kler på meg og forbedrer dagen og frokosten før jeg vekker ungene, og da eldste først som sovnet først og trenger mindre enn henne, han kan vel finne på å våkne før jeg vekker ham.
Sikkert greit å la dem sove så lenge som mulig ja:)
Ha en flott dag!

Back
Topp