Da er det vel på tide å sove daNå var filmen min slutt også gitt.! Så da passet det bra at det omtrent ble stille er inne også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det vel på tide å sove daNå var filmen min slutt også gitt.! Så da passet det bra at det omtrent ble stille er inne også
Det er det, klokka er mer enn jeg var klar over!!!Da er det vel på tide å sove da![]()
Det er vel i grunn det jaDa er det vel på tide å sove da![]()
Overrasket over at du ikke sov ennå.Det er det, klokka er mer enn jeg var klar over!!!
Ja, alt for mye for megDet er det, klokka er mer enn jeg var klar over!!!
Sov godtJa, alt for mye for meg
På tide å logge av. God natt![]()
Jeg også...Overrasket over at du ikke sov ennå.
Ungene har hatt ei uke ferie nå da, så skal frøkna i bhg denne uka mens samboer og storebror skal til svigerfar fra i morgen til torsdag.Høres ut som en koselig ferie!Greit å roe ned først. Helt enig i den.
Vi har ingen planer, men håper på en hyttetur. Kanskje leie en i Hemsedal.![]()
Ja det er det. Og glad jeg skal ha fire uker i strekk i år.Ferie er alltid godt det![]()
Hãper du blir positivt overrasket19 juliså har jo noen dager igjen til termin men har av en eller annen grunn fått for meg at han kommer ca 1 uker over termin hehe
Hun vil jo ikke ha ham stort før da, har vel ferieplaner til 20. eller noe sånn?Hãper du blir positivt overrasket
Nå ble det rolig tempo her inne.
Fire uker i strekk er deiligJa det er det. Og glad jeg skal ha fire uker i strekk i år.
Kommer litt an på hva du liker. Jeg liker godt cookie dough og brownie![]()
Det var derfor du var oppe så sent ja.Jeg også...
Mannen kom sent hjem, så spiste vi sammen, pratet litt, og nå ligger jeg og venter på ham.
Jasså ahahah .Ja dere er gode ;-)
Men er på et par dager da ;-)
Det blir nok hvertfall deilig jaJa det er det. Og glad jeg skal ha fire uker i strekk i år.
Det gjr jeg også veldig snartFolk går vel og legger seg. Gjør det jeg også nå snart.![]()
Hãper du blir positivt overrasket