Skravletråd Juli.

det gjenstår å se, Er ikke lenge igjen uansett

Det er det ikke. Skjer uansett noe før mnd er over. Men det kjennes jo så lenge ut når man går og venter:p hehe

Det vil si at du nå har kommet like langt som jeg kom med frøkna, dit jeg skulle ha vært dagen etter U kom :P
Kan skje når som helst nå..

Det kan jo det, og jeg håper på at det skal skje noe plutselig. Absolutt ikke noe tegn her...
Kontroll i morgen, men vet ikke om hun sjekker modenhet.

Skjønner den.Kengubarnet tok smokk tidlig heldigvis, ellers hadde han spist meg opp..
U har egentlig ikke hatt behov for det før for litt siden.
Han fant øret på kaninen sin for en 2-3 uker siden, og tommelen for en uke siden og den har vært hans beste venn siden de møttes...
Han liker smokken, men han sutter på den som på puppen og da bare spretter den ut igjen og han blir frustrert

Det er det ikke. Skjer uansett noe før mnd er over. Men det kjennes jo så lenge ut når man går og venter:p hehe

Det kan jo det, og jeg håper på at det skal skje noe plutselig. Absolutt ikke noe tegn her...

På U gikk bare vannet selv om jeg ikke var så veldig moden...

For noen gjr det jo det ja. Jeg ville gjerne ha min litt lenger i magen jg.

U har egentlig ikke hatt behov for det før for litt siden.
Han fant øret på kaninen sin for en 2-3 uker siden, og tommelen for en uke siden og den har vært hans beste venn siden de møttes...
Han liker smokken, men han sutter på den som på puppen og da bare spretter den ut igjen og han blir frustrert
Min måtte suge på fingeren min hel døgnet han, trodde jeg skulle bli sprø på sykehuset. lt ble bedre da han fikk smokk

Linnea Jeanett er kommet til verden :D I uke 36+4 lot hun ikke lenger vente på seg og ville til verden :) Selvfølgelig storforelska i den nydelige jenta vår. For en følelse å bli mamma :D ❤❤❤
Ååh...så herlig:D gratulerer så mye med jenta!!

På U gikk bare vannet selv om jeg ikke var så veldig moden...

Gjorde det på min søster også. Blir spennende å se hva det blir til her.

For noen gjør det jo det ja. Jeg ville gjerne ha min litt lenger i magen jg.

Føles som jeg har gått gravid i 13 mnd nå (første gang jeg fant ut jeg var gravid), så er vel litt derfor jeg er lei og. Også er jeg så nysgjerrig på hvordan mini ser ut.

Klokka er pokker 5 nå når minsta bestemte seg for å våkne. Det nektes selvsagt på. Så nå sitter jeg vakt på hennes rom til hu sovner igjen.
Må ærlig innrømme jeg gleder meg til hu er stor jente og ikke er avhengig jeg skal sitte på rommet for at hu skal sovne.
Jeg er trøtt som pokker. Skal på jobb om 3 timer. Alt jeg vil er å sove! Nei det er heller ikke hverdags dette da. Men pappan kom hjem i dag. Så regner med det er grunnen til hu vil opp å stå.
Aldri små babyer igjen i mitt hus hvertfall.

Ja... Mannen sier jeg er et skikkelig morgentroll :p
Sov trollunge. Sov!
Huff da...håper hun sovnet igjen:)

Gjorde det på min søster også. Blir spennende å se hva det blir til her.

Føles som jeg har gått gravid i 13 mnd nå (første gang jeg fant ut jeg var gravid), så er vel litt derfor jeg er lei og. Også er jeg så nysgjerrig på hvordan mini ser ut.
Jeg vet hvordan mini kommer til å se ut i dine øyne.
Mini kommer til å se ut som verdens nydeligste lille baby (tror jeg hvertfall, det første døgnet syns jeg eldste bare så rar ut :P )

God morgen.
Ble vekket av verdens gladeste litte gutt.
Nå har frøkna og mannen dratt, U ligger og leker i lekegrinden og eldsten sover fremdeles.
Tror jeg skal til å lage meg frokost og så rydde kjøkkenet som er trotalt bomba etter at det ikke ble ryddet etter grillingen i går.
Kanskje jeg skal lage havregrøt slik at jeg kan putte i oppvaskmaskinen mens den koker :rolleyes:
God morgen:D
Herlig å våkne til blide barn!
Håper du får en flott dag:D

Back
Topp