Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke vært her så mye i helgen jeg heller.God formiddag. Par dager siden jeg var her nå. Skjedd litt både her og der. Hehe
Alt bra her?
Du får se etterhvert da. Kan jo hende du finner ut den vognen er litt tung når barnet skal over i spotsdelDen vi har er med både bag og sportsdel
Men vi har jo ikke prøvd den utendørs enda..kan jo hende vi finner ut at den ikke passer vårt bruk. Kan hende vi får oss ny bil om en stund og, og da er kanskje ikke str på vogna like viktigVi får se.. Kjenner bare at det å begynne å rote rundt i vognjungelen akkurat nå bare var stressende
![]()
umt med mye plass også egentlig..Hehe, kjipt med lite plass![]()
God dagGod formiddag. Par dager siden jeg var her nå. Skjedd litt både her og der. Hehe
Alt bra her?
Ikke vært her så mye i helgen jeg heller.
Har står alt bra til, U nyter at det ikke er så varmt i dag
Og med dere?
God dag![]()
alt bra her , hatt en super helg og er klar for ny uke!
Du da?
Det er 17/18 du hadde termin var det ikke?Alt bra her, men mini lar seg vente på...hehe. begynner å bli utålmodig
Får vel benytte været i dag til å vaske verandaen
Skjønner U veldig godt. Har ikke hatt det så godt i varmen selv, så deilig med litt kjøligere luft nå![]()
Hehe du har da ikke termin ennå vel?Så bra
Vært en bra helg her og. Fått vaska bilene grundig og feiret 60årslag, så nå kan mini bare komme. Men h*n er sikkert like treg som osshaha
Det er 17/18 du hadde termin var det ikke?
Hehe du har da ikke termin ennå vel?
Ja, en liten baby som sutter på tommelen er veldig søtt, men den er så vanskelig å fjerne når babyen blir stor.
Skulle virkelig ønske U kunne ta smokken istedenfor den
det gjenstår å se, Er ikke lenge igjen uansettEr ikke før 19, så er et par uker igjen
Begynner bare å bli litt lei, og har på følelsen av at jeg går minst en uke overhehe
Eldsten brukte ingenting, og frøkna begynte med smokk først når hun var en 4-5 måneder gammel så lever i håpet fremdeles på at han skal ta denFøler med deg der.
Jeg nektet smokken selv som liten, og det var nesten så tommelen grodde fastbegynte å plastre dem etterhvert fordi det irriterte meg....
Håper han går over til smokken snart istedet
Det vil si at du nå har kommet like langt som jeg kom med frøkna, dit jeg skulle ha vært dagen etter U komEr ikke før 19, så er et par uker igjen
Begynner bare å bli litt lei, og har på følelsen av at jeg går minst en uke overhehe
Syns det ikke er så stilleS utrolig stille det var her inne i dag
Skjønner den.Kengubarnet tok smokk tidlig heldigvis, ellers hadde han spist meg opp..Ja, en liten baby som sutter på tommelen er veldig søtt, men den er så vanskelig å fjerne når babyen blir stor.
Skulle virkelig ønske U kunne ta smokken istedenfor den
Men det synes jeg. Får ikke 40 innlegg til innen time i dette tempoet hvertfallSyns det ikke er så stille![]()