Skravletråd Juli.

God formiddag. Par dager siden jeg var her nå. Skjedd litt både her og der. Hehe

Alt bra her?

God formiddag. Par dager siden jeg var her nå. Skjedd litt både her og der. Hehe

Alt bra her?
Ikke vært her så mye i helgen jeg heller.
Har står alt bra til, U nyter at det ikke er så varmt i dag :)

Og med dere?

Den vi har er med både bag og sportsdel :)
Men vi har jo ikke prøvd den utendørs enda..kan jo hende vi finner ut at den ikke passer vårt bruk. Kan hende vi får oss ny bil om en stund og, og da er kanskje ikke str på vogna like viktig :) Vi får se.. Kjenner bare at det å begynne å rote rundt i vognjungelen akkurat nå bare var stressende :eek:
Du får se etterhvert da. Kan jo hende du finner ut den vognen er litt tung når barnet skal over i spotsdel :)

Ikke vært her så mye i helgen jeg heller.
Har står alt bra til, U nyter at det ikke er så varmt i dag :)

Og med dere?

Alt bra her, men mini lar seg vente på...hehe. begynner å bli utålmodig:p
Får vel benytte været i dag til å vaske verandaen:)
Skjønner U veldig godt. Har ikke hatt det så godt i varmen selv, så deilig med litt kjøligere luft nå:)

God dag:)
alt bra her , hatt en super helg og er klar for ny uke!
Du da?

Så bra:D
Vært en bra helg her og. Fått vaska bilene grundig og feiret 60årslag, så nå kan mini bare komme. Men h*n er sikkert like treg som oss:p haha

Ja, en liten baby som sutter på tommelen er veldig søtt, men den er så vanskelig å fjerne når babyen blir stor.
Skulle virkelig ønske U kunne ta smokken istedenfor den

Trodde et skulle være sommersalg på pc også jeg på sommeren. Har de sluttet med sånt?
300 kr i rabatt og sånn er jo ingenting

Ja, en liten baby som sutter på tommelen er veldig søtt, men den er så vanskelig å fjerne når babyen blir stor.
Skulle virkelig ønske U kunne ta smokken istedenfor den

Føler med deg der.
Jeg nektet smokken selv som liten, og det var nesten så tommelen grodde fast:( begynte å plastre dem etterhvert fordi det irriterte meg....

Håper han går over til smokken snart istedet

Føler med deg der.
Jeg nektet smokken selv som liten, og det var nesten så tommelen grodde fast:( begynte å plastre dem etterhvert fordi det irriterte meg....

Håper han går over til smokken snart istedet
Eldsten brukte ingenting, og frøkna begynte med smokk først når hun var en 4-5 måneder gammel så lever i håpet fremdeles på at han skal ta den

Back
Topp